99rent zmienia się na dobre!
99rent – jedna z czołowych firm z branży automotive, odświeża wizerunek marki i wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmiana logo jest ukoronowaniem procesów, jakie zaszły w firmie w ostatnich miesiącach, a także zapowiedzią strategii firmy na najbliższe lata.
Czas rozwoju, czas zmian
Ostatnie miesiące były dla 99rent czasem wielu pozytywnych zmian, które zainicjowały decyzję o rebrandingu firmy. Zwiększenie liczy oddziałów z 18 do 40, wzrost floty do 1500 samochodów, zatrudnienie nowych pracowników, uproszczenie formalności oraz skrócenie czasu wydawania aut do nawet 5 minut, to tylko kilka aspektów, składających się na przemianę marki. Wraz z nimi przekształceniu uległ skład zarządu firmy – To naturalne przejście z fazy założycielskiej do dojrzałej. Pierwotny Zarząd spełnił swoje zadanie – stworzył silną i konkurencyjną firmę, którą przez wiele lat dobrze prowadził. Teraz nadszedł czas na kolejny etap – zmierzenie się z nowymi wyzwaniami oraz rozwinięcie działalności w oparciu o nowoczesne technologie. – powiedział Michał Łotoszyński, Prezes Zarządu 99rent.
Firma duże szanse rozwojowe upatruje w segmencie B2B – dodaje Monika Tomala, Dyrektor Handlowy – dlatego też zwiększyła zespół handlowy, zapewniając każdemu klientowi korporacyjnemu personalizowaną obsługę oraz poszerzyła zakres oferty, inwestując w usługę car sharingu dla firm, umożliwiając elastyczne modelowanie floty, a także regularnie dostosowując oferowane produkty do zapotrzebowania rynkowego.
Podczas rebrandingu wprowadzono również w życie nową wizję, misję oraz wartości, w których duży nacisk położono na dostępność, nowoczesność i pewność usług. Jak zaznacza Tomasz Kapelko, Wiceprezes Zarządu 99rent: Naszą ambicją jest zostanie liderem na rynku polskim. Będziemy konkurować wysoką jakością, spersonalizowaną obsługą, szybkością pracy oraz udostępnianiem nowoczesnych usług dodanych. Stawiamy na przejrzyste zasady, jasne umowy i uczciwą konkurencję.
Przedsmakiem nowego 99rent jest pilotażowy program Electric Car Sharing dla firm: Z jednym z naszych klientów rozpoczęliśmy projekt mający na celu przetestowanie, jak samochody elektryczne sprawdzą się w codziennym użytkowaniu przez firmę. Wyniki będą bardzo miarodajne, gdyż test potrwa aż 4 miesiące, a samochody będą wyposażone w specjalne stworzoną przez nas aplikację, która dostarczy dokładne informacje o eksploatowaniu aut czy stylu jazdy kierowców – komentuje Klaudiusz Piwowarski, Dyrektor Operacyjny w 99rent. Jeśli projekt okaże się sukcesem, bardzo możliwe, że niedługo Klienci 99rent będą mogli wypożyczać auta elektryczne – dodaje.
Nowe logo – prostota i dostępność
Zmiana logo jest uwieńczeniem kompleksowego rebrandingu firmy, efektem ostatnich, zakrojonych na szeroką skalę inwestycji. Każdy element nowego znaku ma swoje uzasadnienie. Prosta konstrukcja symbolizuje przejrzystość w kontaktach z klientami, partnerami i pracownikami, dostępność oraz szybkość usługi. Kolor czerwony kojarzy się z siłą, dynamiką, energią i nowoczesnością, natomiast konstrukcja liczby 99 przywodzi na myśl znak nieskończoności, szczęścia. 99 utożsamia także symbol nieskończoności a w naszym rozumieniu ciągłego procesu doskonalenia naszych usług, floty oraz obsługi klientów.
Nowe logo funkcjonuje od 1 września 2017 r. Tego dnia w siedzibie głównej 99rent w Warszawie odbył się specjalny event otwierający nowy rozdział w historii firmy. Zaproszeni goście, czyli partnerzy i klienci 99rent oraz media wspólnie kibicowali polskiej drużynie w piłce nożnej podczas meczu z Danią. Podczas rebrandingu jedno bowiem pozostało niezmienne – 99rent stale jest i będzie oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski.
Rebrandingowi oraz zachodzącym zmianom wizerunkowym będzie też towarzyszyła kampania reklamowa oraz komunikacja PR. Wszystko po to, by rzetelnie poinformować wszystkich zainteresowanych o nowym 99rent.
Może to Ci się spodoba
E-peers: kompetencje zamknięte w algorytmie
Jak skutecznie rozwijać swoją karierę, poszerzając posiadane kompetencje? Jak znaleźć lepszą pracę albo awansować dzięki rozwojowi umiejętności? To tylko część możliwości, które daje e-peers.com – portal i platforma komunikacyjna, pozwalająca
Zużywamy coraz więcej danych. Orange Polska wprowadza więc internet o prędkości 1 Gb/s
Średni transfer danych w gospodarstwach domowych jest dwukrotnie wyższy niż jeszcze w 2016 roku, a zapotrzebowanie na szybki internet jest coraz większe. To sprawia, że operatorzy stale pracują nad ulepszeniem swoich ofert.
Dowiedz się jak usprawnić transport maszynowy
W przemyśle, tam gdzie ważne miejsce zajmuje transport maszynowy, podzespoły napędowe i transportujące nie mogą pozostawiać miejsca na żadne kompromisy. Jakość ich pracy to nie tylko kwestia tego, czy transport
Mistrzowski kredyt gotówkowy – sposoby zawarcia umowy
Mistrzowski kredyt gotówkowy oferowany przez Santander Consumer Bank harmonijnie łączy wszystkie cechy kredytu idealnego. Co go wyróżnia? Jak o niego wnioskować i jak za-wrzeć umowę z bankiem? Podpowiadamy. Współcześni konsumenci
Z bloków i budynków użyteczności publicznej będą znikać bariery architektoniczne
We wrześniu Bank Gospodarstwa Krajowego uruchomi pilotażowy program nisko oprocentowanych pożyczek na likwidację barier architektonicznych w budynkach pod kątem seniorów, rodziców z dziećmi i osób z niepełnosprawnościami. Skorzystać z nich będą mogły m.in. uczelnie i szkoły,
Elektryk – na czym dokładnie polega ta praca?
Można by się zastanawiać, czy jakość i rodzaj wykonywanej przez elektryka pracy różni się w zależności od jego miejsca pracy, regionu i otoczenia. Zapewne, rozkładając na czynniki pierwsze różnego rodzaju
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post