Blog firmy a odpowiedzialność za komentarze

Blog firmy a odpowiedzialność za komentarze

Obecnie wiele firm i przedsiębiorstw prowadzi swoje strony internetowe. Niektóre, chcąc poprawić kontakt z klientami, zakłada bloga firmowego. Umieszcza się tam najnowsze informacje, zmiany, modyfikacje, rabaty, nowe godziny pracy i inne bieżące wiadomości. Oprócz tego istnieje opcja komentowania, z której korzystają zainteresowani internauci. Czy moderator strony odpowiada za wypowiedzi odwiedzających?

Okazuje się, że prowadzenie bloga niesie ze sobą pewną odpowiedzialność. Jeśli moderator może kontrolować dodawane komentarze (weryfikować ich treść i publikować) powinien to robić. Przede wszystkim dlatego, że wpisy o treściach rasistowskich, groźbach karalnych i innych pojawiać się nie powinny.

Jeśli właściciel bloga nie zastosuje się do wytycznych może spodziewać się kary finansowej, a w krytycznych przypadkach odpowiedzialności prawnej.

Należy wziąć pod uwagę również zdjęcia i inne pliki multimedialne, które dodają internauci. Jeśli naruszają godność innych lub są sprzeczne z ogólnymi zasadami życia społecznego muszą zostać bezwzględnie usunięte. Najlepszym rozwiązaniem jest akceptowanie komentarzy, tzn. możliwość wybierania wpisów nadających się do publikacji.

Taka sama zasada znajduje zastosowanie na portalach społecznościowych, gdzie komentowanie jest bardzo popularne, forach, stronach internetowych i platformach.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy mandat można wliczyć do kosztów firmowych?
Next Czy współpracownik może pomagać niepełnosprawnemu?

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 1Comments

Jak ująć konkurencję w działaniach content marketingowych?

Tworzenie dobrych treści wkomponowanych w strategię content marketingu nie polega na zachwalaniu swojej firmy i podkreślaniu zalet promowanych produktów. Co istotne, nie może też być jawnym dyskryminowaniem konkurencji. W odróżnieniu

e-Firma i Startup 0 Comments

Marketing treści w prowadzeniu firmy

Właściciele firm, którzy chcą przenieść swoje działania sprzedażowe do Internetu, zastanawiają się zazwyczaj w jaki sposób prowadzić marketing on-line. Wyjść jest wiele, a każde wymaga różnego stopnia zaangażowania oraz różnego

e-Firma i Startup 0 Comments

Blogi, własna firma i content marketing – czy to da się połączyć?

Przedsiębiorcy coraz częściej wychodzą naprzeciw internautom i udostępniają im za darmo teksty informacyjne, artykuły i poradniki. To świetny sygnał, który świadczy o tym, że polscy właściciele firm zaczynają doceniać moc

e-Firma i Startup 0 Comments

Startupy w dzisiejszych czasach: ryzykowny krok czy bezpośrednia droga do sukcesu i swobody działania

Już od kilkunastu lat świat otwiera przed ludźmi zupełnie nowe możliwości, dzięki którym wiele osób może skorzystać z zupełnie innych sposobów na zarabianie środków. Jednym z takich sposobów jest otworzenie

e-Firma i Startup 0 Comments

Czym jest i co obejmuje ochrona patentowa? Jakie znaczenie ma dla najbardziej innowacyjnych przedsiębiorców?

W świecie pełnym innowacji i błyskotliwych pomysłów, ochrona patentów stanowi coraz ważniejszy elementem działalności wynalazców i przedsiębiorców. Dobra ochrona pozwala im nie tylko zabezpieczyć swoje prace, ale również czerpać z

e-Firma i Startup 0 Comments

8 nowych projektów za 5 mln zł w portfelu IQ Partners

W kwietniu fundusz IQ Partners zainwestował ok. 5 mln zł w 8 nowych projektów technologicznych: Prowly, GetLaunch, Zumobile, InGIS, Langzee, L-Profit, Noclegiada i Pol-Cash Technologie, poszerzając swój portfel inwestycyjny z

1 Comment

  1. Maciej
    01 września, 16:10 Reply
    Często jednak w sieci spotykamy tekst ' moje komentarze są moją własnością i moimi poglądami ', a jak wiadomo swoje poglądy można wyrażać i tutaj jest pies pogrzebany.

Zostaw odpowiedź