Kampania Ads – jak zwiększyć jej efektywność?
Google Ads umożliwia stworzenie kampanii reklamowych, których treści wraz z linkami prowadzącymi do interesującej nas strony wyświetlane są w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie oraz partnerskich stronach współpracujących z Google w ramach programu AdSense. Obecnie tworzenie kampanii Ads jest nieco trudniejsze, niż do tej pory. Wraz z rozwojem zabezpieczeń i wzrostem zainteresowania względem platformy, aby osiągnąć pożądane rezultaty należy zastosować pewne znane fachowcom rozwiązania. Jak zwiększyć efektywność Google Ads? Sprawdźmy.
Widget odliczający czas – czyli Countdown Widget AdWords
Widget AdWords odliczający czas do zakończenia oferty promocyjnej jest doskonałym motywatorem do podjęcia działań na praktycznie każdego klienta. Jego zastosowanie przełoży się na większą ilość kliknięć w reklamę i ostatecznie również statystycznie lepszą konwersję. Pamiętajmy jednak, że nadużywanie terminowych promocji nie działa zbyt dobrze na wizerunek firmy. Zabieg ten stosujmy zatem z umiarem.
Jak użyć Widget Countdown w kampanii Google Ads? Wystarczy, że wpiszesz {= w panelu i opiszesz ile czasu trwa promocja.
Mierz ilość połączeń
Google w ostatnim czasie uruchomiło dodatkową funkcjonalność dzięki której możemy uzyskać informacje na temat ile osób kontaktuje się z naszą firmą za pośrednictwem telefonu. Umożliwia to choćby sprawdzenie, jaki sposób kontaktu preferują osoby zainteresowane ofertą.
Zainwestuj w reklamę rozszerzoną lub dynamiczną
Reklamy rozszerzone i dynamiczne dają nieco więcej elastyczności i uniwersalności inwestującym w nie przedsiębiorcom. Reklamy dynamiczne wyświetlane są w oparciu o treść strony internetowej a nie słowa kluczowe. Jeśli bot nie odnajdzie słowa kluczowego w naszej reklamie, to przeszuka zawartość strony podanej w linku i dopasuje nagłówek automatycznie względem frazy zawartej na witrynie. Rozszerzone reklamy Ads umożliwiają dodanie kolejnych informacji do ich treści, które mogą być istotne z punktu widzenia klienta. Dodatkową zaletą wykupienia tego typu reklam jest to, że są one wyświetlane wyżej od innych, gdyż Google rozpoznaje je jako bardziej atrakcyjne.
Optymalizacja pod względem SEO
Nie tylko witryny internetowe, czy treści na nich zamieszczone muszą być optymalizowane pod względem SEO. Ta sama zasada dotyczyć będzie również treści reklam. Jeśli chcemy, aby nasze kampanie Ads były skuteczne to zadanie powinniśmy powierzyć fachowcom, którzy zadbają o to, aby fraza lub frazy na jakie się pozycjonujemy były sformułowane w odpowiedni sposób – czyli taki, który przełoży się na konwersję.
Zawsze aktualnie!
Nie ma chyba nic gorszego, jak reklama, która mówi o promocji, która już dawno się zakończyła lub – o zgrozo – klient wchodzi na witrynę, gdzie usługi lub produkty zwiększyły swoją cenę. Jeśli nie chcemy zostać posądzeni o brak profesjonalizmu i już na starcie mocno stracić w oczach potencjalnego klienta. Pamiętajmy zatem o tym, żeby na bieżąco kontrolować treści znajdujące się w naszej kampanii Ads i sprawdzać, czy są one zgodne z aktualną ofertę zamieszczoną na stronie firmy.
Może to Ci się spodoba
Nawet 11 mld zł mogą odzyskać Polacy pracujący w 6 krajach UE z nadpłaconego podatku
Polacy pracujący za granicą mają coraz większą świadomość, że mogą odzyskać nadpłacone przez ich pracodawców podatki. Mimo to do odzyskania pozostaje niebagatelna kwota 11 mld zł – wyliczyła Grupa Euro-Tax.pl dla 6
Rekordowa sprzedaż SUV-ów w Europie
Szwedzki koncern motoryzacyjny Volvo umacnia swoją pozycję w segmencie SUV-ów, które już od kilku lat notują rekordowe wyniki sprzedaży. Marka wprowadziła właśnie na rynek nowy model premium XC40. Mały, miejski SUV
Frankowicze mają mocne argumenty w Sądzie
Frankowicze mają mocne argumenty w Sądzie Podstawowym argumentem dla frankowiczów jest wadliwa konstrukcja umowy kredytowej w świetle przepisów prawa polskiego oraz wspólnotowego. Po pierwsze – banki jedynie w niewielkim zakresie
Za granicą pracuje ponad 2,5 mln Polaków
Starzenie się polskiego społeczeństwa może w kolejnych latach hamować tempo rozwoju gospodarczego – wskazuje prezes Warsaw Enterprise Institute Tomasz Wróblewski. GUS szacuje, że w 2050 r. osoby w wieku 65+ będą już stanowić
Lavito otrzymało 8 milionów – nadchodzi rewolucja na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych!
Koniec z kłopotliwym umawianiem się na wizytę do fryzjera i kosmetyczki – teraz nie musisz dzwonić i pytać, czy jest wolne miejsce, bo jest to możliwe za pośrednictwem sieci. A
Globalne wydatki na obronność rosną. To szansa dla polskiego przemysłu
Polski przemysł obronny stoi przed dużą szansą. Jeśli do krajowych firm trafi większość ze 130 mld zł, które do 2022 roku zostaną wydane na modernizację armii, to ich konkurencyjność znacznie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post