Namioty i balony pneumatyczne

Namioty i balony pneumatyczne

Jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta? Czy w świecie wypełnionym reklamami jest jeszcze miejsce na coś oryginalnego? Trzeba uczciwie przyznać, że specjaliści od działań marketingowych i reklamy nie mają łatwego zadania. Baner, strona w gazecie, okna w przeglądarkach, to wszystko już było. Nie, czegoś jednak klienci nie mają dość. Jest coś, co może ich zaciekawić. Balony pneumatyczne reklamowe stale wzbudzają zainteresowanie. Pojawienie się atrakcyjnej dmuchanej reklamy przykuwa wzrok, a to już pierwszy stopień do sukcesu.

Nietypowa dmuchana reklama – nowatorskie formy promocji

Współczesny konsument nie jest osobą, którą łatwo zadowolić, a tym bardziej dotrzeć do niego z przekazem reklamowym.

Jak zainteresować i zdobyć klienta, nie powtarzając utartych schematów?

Okazuje się, że nie tyle sama treść, ile jej nośnik jest w stanie wzbudzić zainteresowanie. Nawet jeśli tekst nie jest wybitnie atrakcyjny, istnieje ogromna szansa, że utrwali się w świadomości kogoś, kogo firma chce do siebie przyciągnąć.

Być może niektórzy czytelnicy pamiętają scenę z popularnego serialu, w której młody chłopiec przyczepił napis promujący wyroby jego matki do sterowca?

Nie przypadkiem wielkie korporacje ozdabiają balony pneumatyczne w trakcie międzynarodowych imprez swoimi logami.

Trzeba zdać sobie sprawę z faktu, iż jest to obecnie bodaj jedyna forma przekazu niepowodująca obojętności.

Konsument nie minie promocji, nie zwracając na nią uwagi, nie odwróci oczu zirytowany, nie da jej się nie zauważyć, wręcz przeciwnie. Tym bardziej że nie mówimy tu o niewielkich balonikach dziecięcych. Balon powinien być słusznych rozmiarów, by być widocznym z daleka i przykuwać uwagę.

Balony reklamowe – zalety

  • Widoczność z dużej odległości;
  • Atrakcyjne kształty;
  • Bogata paleta kolorów;
  • Tekst reklamowy zajmuje dużą powierzchnię;
  • Konsument nie ma wrażenia, iż wywiera się na niego nacisk;
  • Balony pneumatyczne można wykorzystywać wielokrotnie;
  • Atrakcyjna cena, wielokrotny przekaz.

I wiele innych.

Namioty reklamowe – budowanie świadomości marki

Podobną metodę stosuje się, tworząc nadruki reklamowe np. na torbach wielokrotnego użytku. O ileż jednak atrakcyjniejszy jest wielobarwny namiot ustawiony przy okazji pikniku, targów czy też jako punkt informacyjny?

Balony i namioty pneumatyczne firmy AVIOTEX cechuje wysoka trwałość i wszechstronność zastosowań.

Na świadomość konsumentów będzie oddziaływać logo, treść lub hasło, przy czym można mieć pewność, że namiot pneumatyczny w odróżnieniu od banera długo pozostanie w pamięci, czy to klienta, czy też jego pociech.

Uważasz, że balony reklamowe i namioty pneumatyczne będą doskonałym, a zarazem skutecznym uzupełnieniem kampanii wizerunkowej Twojego firmy? Masz rację!

Potrzeba tak niewiele, by zyskać krocie. Daj się zauważyć.

Previous Sebastian Nadolny, Finmex: co dalej z Bitcoinem?
Next Koszty uzyskania przychodu - co to jest?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Dlaczego chwilówki są wysoko oprocentowane?

Wbrew pozorom i powszechnej opinii, krótkoterminowe pożyczki tzw. chwilówki udzielane przez firmy pozabankowe nie są wcale wysoko oprocentowane. Jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że wysokość odsetek i wszystkich opłat poza

Wiadomości 0 Comments

Co druga firma z sektora MSP ma problemy z płynnością finansową

W segmencie małych i średnich przedsiębiorstw, problem utraty płynności dotyka ponad połowy z nich – podkreśla Michał Pawlik, prezes Narodowego Funduszu Gwarancyjnego. Najmniejsze firmy często najdłużej czekają na pieniądze od kontrahentów i to

Wiadomości 0 Comments

Kuchnia gruzińska – charakterystyka i tradycyjne dania

Kuchnia gruzińska jest bardzo bogata, aromatyczna i różnorodna. Obfituje w przekąski, a jedną z najpopularniejszych jest chaczapuri, czyli drożdżowy placek z serem. Wśród tradycyjnych dań gruzińskich znajdują się te na

Wiadomości 0 Comments

Europejski rynek energii czeka szereg zmian. Dzięki nim będzie bardziej odporny na kryzysy

– Dla Polski największym wyzwaniem jest w tej chwili rozwój sieci, który nadąża za rewolucją energetyczną w postaci szybkiego rozwoju fotowoltaiki, energetyki słonecznej, wiatrowej i mniejszych magazynów – mówi prezeska zarządu Forum Energii, dr Joanna

Wiadomości 0 Comments

Zapowiada się kolejny dobry rok dla branży hotelarskiej

Polska branża hotelarska ma za sobą bardzo dobry rok, a obecny ma być równie udany. Głównie dzięki rosnącemu popytowi ze strony turystów oraz zainteresowaniu inwestorów z branży, również zagranicznych sieci. Krajowa baza

Wiadomości 0 Comments

Spada liczba udzielanych kredytów

Banki udzielają coraz mniej kredytów konsumpcyjnych. W maju po raz pierwszy od miesięcy spadła także ich wartość. Spowolnienie w tym miesiącu odnotował także rynek kredytów hipotecznych. Na oba segmenty duży wpływ

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź