Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Magazyn jest dla właściciela zakładu produkcyjnego bądź hurtowni podstawowym miejscem składowania ładunków. Zdarza się, iż nakład produkcji towarów w określonym czasie jest mniejszy, co w konsekwencji prowadzi do pojawienia się pustostanów. Choć hala pełni wtedy teoretycznie tę samą funkcję, to nie jest w stanie całkowicie zrealizować swojego potencjału biznesowego. W takiej sytuacji przedsiębiorcom zaleca się pewne rozwiązanie, dzięki któremu uda się wykorzystać całą przestrzeń magazynową, a przy tym regularnie zarabiać pieniądze przydatne w rozwoju działalności. Mowa tu o wynajmie powierzchni składowania, którą w łatwy sposób i bez wysiłku można zrealizować za pośrednictwem platformy 4SHELF.

Kto decyduje się na wynajem powierzchni składowania towarów?

Dysponując wolną przestrzenią magazynową, która każdego miesiąca marnuje swój pożądany na rynku potencjał, warto zdać sobie sprawę z obecności przedsiębiorców poszukujących właśnie miejsca do składowania towarów. Niejednokrotnie zdarza się, iż właściciele firm produkcyjnych starają się rozszerzyć swoją działalność o nowe regiony. Budowa własnego obiektu na tym etapie jest dla nich mało opłacalna, z uwagi na niepewność dotyczącą przyjęcia się produktu u odbiorców.

Wynajem takim osobom określonej ilości miejsca jest bardzo komfortowy dla wszystkich stron porozumienia. Najemca może rozpocząć dystrybucję towaru na nowym obszarze, natomiast wynajmujący nie musi martwić się o koszty utrzymania tej przestrzeni, zyskując tym samym dodatkowe źródło dochodu. Do tego wszystkiego może w znaczący sposób przyczynić się platforma 4SHELF, z pomocą której obie strony oszczędzą masę czasu i wysiłku, jaki poświęciliby na indywidualne szukanie firm dysponujących wolną powierzchnią składowania.

Na jakiej zasadzie działają platformy pośredniczące przy wynajmie magazynów?

Platformy pomocne przy wynajmie powierzchni składowania towarów bazują na bardzo popularnym już modelu shareingowym. Dla przykładu możemy zwrócić uwagę na serwisy zajmujące się rezerwacją zakwaterowania przez internet. Osoby lubiące podróżować doskonale zdają sobie sprawę z zasady działania tego typu portali. To swego rodzaju miejsca, w których spotykają się dwie grupy osób – właściciele hoteli/pokojów oraz turyści.

Nie inaczej działa to przy usłudze, jaką jest wynajem magazynu. Serwis 4SHELF umożliwia przedsiębiorcom wstawienie ogłoszenia dotyczącego wynajmu określonej powierzchni składowania, przy jednoczesnym wymogu jej szczegółowego opisu. W ten sposób właściciel firmy produkcyjnej szukający magazynu w dobrej lokalizacji, będzie miał mocno ułatwione zadanie. To ograniczenie wszystkich formalności oraz ważnego dla każdej osoby zarządzającej biznesem czasu.

Poruszanie się po stronie jest w pełni intuicyjne i pozwala dokładnie sprecyzować m.in powierzchnię i klasę szukanego magazynu. To z pewnością spora wygoda dla wszystkich przedsiębiorców, którzy do tej pory w ramach poszerzenia swojej działalności o nowe regiony musieli szukać magazynów na własną rękę.

4SHELF jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Previous Tares - Stalowe Centrum Serwisowe
Next Odszkodowania związane z pracą

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 0 Comments

Startupy w dzisiejszych czasach: ryzykowny krok czy bezpośrednia droga do sukcesu i swobody działania

Już od kilkunastu lat świat otwiera przed ludźmi zupełnie nowe możliwości, dzięki którym wiele osób może skorzystać z zupełnie innych sposobów na zarabianie środków. Jednym z takich sposobów jest otworzenie

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika

Ustawa o biegłych rewidentach

Nowe sposoby nadzoru nad wykonywaniem funkcji biegłego rewidenta i ograniczenia dla firm audytorskich, które ma wprowadzić ustawa o biegłych rewidentach, mogą doprowadzić do podniesienia kosztów prowadzenia audytu – ocenia Piotr Kamiński, wiceprezydent Pracodawców

Czy wydatki na biuro są dużym kosztem?

Przedsiębiorcy, którzy planują otwarcie własnej działalność gospodarczą zwykle mają poważne problemy z uzbieraniem wystarczającego kapitału początkowego na pokrycie najważniejszych opłat oraz zakup sprzętu. Istnieją jednak ciekawe rozwiązania, które pozwolą obniżyć

e-Firma i Startup 3 komentarze

Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu

Prawo dla firm 1Comments

Kiedy pracodawca zwalnia z obowiązku świadczenia pracy

Wymóg przestrzegania okresu wypowiedzenia w sytuacjach, gdy umowa rozwiązywana jest przez jedną ze stron, ma na celu przede wszystkim zabezpieczenie pracownika przed nagłą utratą źródła zarobkowania. W razie, gdy to

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź