Jaki uiścić podatek za lokowanie reklam na stronach internetowych?

Jaki uiścić podatek za lokowanie reklam na stronach internetowych?

Osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej i osiągają przychody z tytułu użyczania powierzchni na reklamy w Internecie, muszą płacić podatek za dzierżawę.

Tak postanowił sąd w chwili, kiedy pewna spółka wystosowała prośbę o indywidualne rozpatrzenie wyżej wymienionej sprawy.

Zgodnie z ustawą o podatkach dochodowych od osób fizycznych umieszczających na swoich stronach reklamy, odsyłacze do innych stron czy też banery domaga się odprowadzenia podatku. Posiadając partnerów w danym przedsięwzięciu należy uważnie podpisywać porozumienia. Niezależnie czy byłaby to umowa zlecenie czy o dzieło powinno się także zainteresować się, jakie odmienne podatki koniecznym będzie uiścić. Mimo zawartych umów sąd orzekł, że posiadając dochody należy zawrzeć to w dwunastomiesięcznym rozliczeniu jako dzierżawę.

Jeśli wyjdą jakieś niedopatrzenia w przepisach należy natychmiast zwrócić się do danego organu z prośbą o wyjaśnienie i pomoc w zlikwidowaniu problemu. Jeżeli tego nie zrobimy możemy zostać obarczeni dodatkowymi kosztami za niestosowanie się do aktualnego prawa.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jakie opłaty bankowe są kosztem prowadzonej działalności gospodarczej?
Next Czy sprzedaż okazjonalna musi być ewidencjonowana?

Może to Ci się spodoba

Czym jest i co obejmuje ochrona patentowa? Jakie znaczenie ma dla najbardziej innowacyjnych przedsiębiorców?

W świecie pełnym innowacji i błyskotliwych pomysłów, ochrona patentów stanowi coraz ważniejszy elementem działalności wynalazców i przedsiębiorców. Dobra ochrona pozwala im nie tylko zabezpieczyć swoje prace, ale również czerpać z

e-Firma i Startup 0 Comments

Rusza nabór do projektu „Akcja Inkubacja”

Innowacje społeczne, o których dużo już mówi się w naszym kraju, to świeże, skuteczne metody rozwiązywania społecznych problemów – sama innowacyjność może w ich przypadku dotyczyć wytwarzanych produktów, sposobu pracy

Startupy mogą liczyć na wsparcie company builders

Company Builders, czyli fabryki startupów, pomagają firmom  we wczesnym stadium działalności nie tylko poprzez środki na ich przedsięwzięcia. Główna różnica między nimi a funduszami Venture Capital polega na tym, że zapewniają

e-Firma i Startup 0 Comments

Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz fizyczne produkty, to potrzebujesz wysyłać  klientom zakupione przez nich przedmioty. Niezależnie od tego, czy wystawiasz asortyment na serwisach aukcyjnych, czy też rozbudowujesz własna e-sklep

e-Firma i Startup 0 Comments

Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje

Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym

e-Firma i Startup 1Comments

Elektroniczny sąd

Od trzech lat obowiązuje w Polsce nowa ustawa, która daje możliwość na przeprowadzanie rozpraw na pośrednictwem internetu. Jest to krok milowy w kierunku usprawnienia organów sądownictwa oraz szybszego orzekania o

1 Comment

  1. akcent
    11 sierpnia, 15:24 Reply
    osiadając partnerów w danym przedsięwzięciu należy uważnie podpisywać porozumienia, żeby nie było żadnych nie porozumień.

Zostaw odpowiedź