Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?
Kłopoty ekonomiczne sprawiają, że przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów na generowanie zysków. Okazuje się bowiem, że utrzymywanie nieprzerwanych kontaktów tylko z jednym kontrahentem przestaje być opłacalne. Czy w związku z tym pomocny okaże się multisourcing? Kiedy trzeba skorzystać z takiego rozwiązania?
Na wstępie należy powiedzieć, że właściciele firm Zwykle trzymają się klasycznej metody nawiązywania współpracy. Odnajdują rzetelnego klienta, hurtownię czy wspólnika i zamykają się na nowe znajomości. Prowadzą interesy w bardzo ograniczonym środowisku. Niestety praktyka ta nie przynosi planowanych rezultatów.
Przydatny może być tak zwany multisourcing. Innymi słowy przedsiębiorca znajduje wielu kontrahentów, poznaje nowych dostawców i odbiorców. Jest to świetne wyjście, które w czasach załamania może pomóc w trudniejszym okresie.
Biorąc pod uwagę czarny scenariusz, jeśli jedyny współpracownik zlikwiduje interes, wtedy i sam przedsiębiorca może stracić wszystko. Warto zatem zabezpieczyć działalność i współpracować z profesjonalnymi, kreatywnymi korporacjami lub klientami.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post