O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze firmy. Zazwyczaj konwersacja przebiega spokojnie, aczkolwiek bywają nerwowi i agresywni klienci. Jak sobie z nimi radzić? O czym pamiętać w takich sytuacjach?

Każdy właściciel, który poszukuje sekretarki, zwraca uwagę na elokwencję, zachowanie, inteligencję, reakcje na stres i asertywność. To ważne w kontakcie z nieuprzejmymi i kłopotliwymi klientami, którzy przysparzają całe mnóstwo problemów.

Aby uniknąć nieprzyjemnej kłótni należy zastosować kilka najważniejszych rad. Przede wszystkim nie podnosić głosu, bo działa niekorzystnie na przebieg rozmowy i dodatkowo irytuje klienta. Poza tym należy zachowywać się spokojnie, nie pokazywać zdenerwowania, a tym bardziej lęku. Nawet w niebezpiecznych sytuacjach nie można dać się sprowokować, bezwzględnie zatrzymać klasę i słownictwo na najwyższym poziomie.

Jeśli klient będzie wyjątkowo awanturniczy można poprosić ochronę lub zadzwonić po policję, która wyjaśni sprawę i sprawnie wyprosi kontrahenta.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Na ile dni wolnego mogą liczyć pracownicy w 2014?
Next W jakim celu tworzy się oświadczenie majątkowe?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czy strony społecznościowe mogą zabrać wymarzoną posadę?

Dostępność portali społecznościowych nikogo w ostatnim czasie nie zaskakuje. Właściwie każdy korzysta z tego rodzaju komunikacji. Działanie na stronie zależy od osobistych potrzeb i zainteresowań. Jednak niewiele osób wie, że

Etykieta w biznesie 0 Comments

W jakim celu urządza się bankiety?

Dobre relacje z kontrahentami i partnerami to standard prowadzenia profesjonalnej firmy. Wśród wypadów integracyjnych, kartek świątecznych i jubileuszowych są również bankiety i spotkania towarzyskie. Są mile widziane głównie w dużych

Etykieta w biznesie 2 komentarze

Odpowiednia komunikacja z rynkiem podnosi wycenę przedsiębiorstwa o 20-30 proc.

Postrzeganie spółki przez inwestorów w dużej mierze uzależnione jest od sposobu jej komunikacji z rynkiem. Duża liczba dostępnych tekstów i analiz na temat danego przedsiębiorstwa może podnieść jej wartość nawet o 20-30 proc. – pokazują

Etykieta w biznesie 2 komentarze

W jakim celu prowadzi się spotkanie biznesowe?

Każda szanująca się firma, która zatrudnia wielu podwładnych musi prowadzić systematyczne spotkania biznesowe. Są ważne dla odpowiedniego funkcjonowania przedsiębiorstwa, weryfikowania nieprawidłowości i niwelowania kłopotów. Jakie tematy porusza się na zebraniach?

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jaki wybrać strój do pracy?

W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań

Etykieta w biznesie 0 Comments

Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania

Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź