Łatwiejsza relacja firmy z klientami = CRM
Konkurencja na dzisiejszym rynku jest ogromna. Setki, a nawet tysiące firm, rywalizują ze sobą na co dzień, by zdobyć jak największą rzeszę klientów, ponieważ to ma swój bezpośredni przekład na wyniki sprzedażowe. Jednym z najbardziej decydujących czynników, z powodu których klient pragnie korzystać z usług danej organizacji, czy też nie – jest obsługa. Obsługa w tym znaczeniu, to kontakt reprezentanta firmy z klientem na każdej płaszczyźnie – od pozyskania klienta, przedstawienia mu oferty, przyjęcia zamówienia, aż do utrzymania lojalnych więzi. Zatem jak firmy próbują usprawnić swoje relacje z klientami? Czy szybkość i jakość obsługi mogą iść w parze?
W dobie cyfryzacji, 99% firm na rynku przenosi swą działalność w pewnej części do systemów komputerowych i Internetu. Czy istnieje oprogramowanie, które jest na tyle wszechstronne, by usprawnić relacje z klientami? Otóż, jedną z propozycji dla firm jest oprogramowanie CRM, które przyczynia się do zoptymalizowania czasu obsługi klienta w stosunku do wysokiej jej jakości. Każdy klient oczekuje indywidualnego podejścia ze strony firmy, co właśnie CRM umożliwia.
Ponadto, biorąc pod uwagę różnorodny charakter relacji firmy z klientem, tj. marketing, sprzedaż, obsługa – CRM zdaje się być idealnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala na integracje wszystkich wymienionych obszarów. System CRM to jedno miejsce, gdzie można zapewnić kompleksową obsługę klienta, sprawdzić wszystkie informacje na jego temat lub zmienić ustawienia danego klienta. Redukuje to czas obsługi, który straciłoby się na szukanie odpowiednich danych w formie „papierowej” lub w różnych oprogramowaniach.
Oprogramowanie te jest również praktyczne podczas procesu przedstawiania oferty przedsiębiorstwa. Łatwość wprowadzania cen, promocji, rabatów – to tylko jedna z wielu zalet CRM-u. Obie strony relacji są w stanie sprawdzić interesujące dla nich dane z każdego miejsca na Ziemi. Co więcej, firma ma możliwość pozbycia się sterty dokumentów papierowych na rzecz elektronicznych wersji, gromadzonych w bazie danych właśnie tego oprogramowania.
Nie ulega wątpliwości, że system CRM to doskonałe rozwiązanie technologiczne dla przedsiębiorstw, dążących do nawiązania lojalnych więzi z najbardziej wartościowymi dla siebie klientami. Szybkość, wygoda, precyzja i wysoka jakość to są główne zalety tego oprogramowania.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Pracodawcy chcą ustawy imigracyjnej
Od początku 2018 roku w Polsce obowiązuje nowa ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Ma ona ułatwiać zatrudnienie cudzoziemców spoza UE i Europejskiego Obszaru Gospodarczego i kontrolować przyjeżdżające do Polski osoby. Tymczasem pracodawcy
Jaki pomysł na małopolską gospodarkę ma Metropolia Krakowska?
Czym jest “Metropolia Krakowska 2030”? “Metropolia Krakowska 2030” to nazwa strategii ponadlokalnej przyjętej w grudniu 2021 roku, przez Stowarzyszenie Metropolia Krakowska. To dokument wyznaczający cele współpracy między Krakowem a sąsiadującymi
Zabezpiecz swoją firmę przed pożarem lub włamaniem
Planując otworzenie biznesu bierzesz pod uwagę wiele czynników. Ale czy pamiętasz o bezpieczeństwie? Ryzykiem dla Twojej firmy jest nie tylko brak powodzenia na rynku. Zagrożeniem są również wypadki losowe, takie
Czy chleb może być źródłem dochodu?
Polacy przyzwyczajeni są do zakupu pieczywa. Tylko 10% społeczeństwa wybiera inne produkty żywnościowe chociażby na śniadanie lub kolacje. Czy warto zająć się produkcją samodzielnie? Czy duża popularność pieczywa wystarczy, aby
5 aplikacji biznesowych na komórkę przydatnych każdemu z Nas
W gąszczu aplikacji mobilnych, jakie są nam polecane każdego dnia trudno jest się odnaleźć. Z natury rzeczy wybieramy te, które w danej chwili są nam potrzebne lub wydają się nam
Korporacje zainteresowane start-upami
Duże firmy potrzebują start-upów. Dzięki nim zwiększają swoje szansę, aby nadążyć za zmianami w branży i reagować na nowe sytuację na rynku. Modeli współpracy jest wiele, korporacje mogą występować w roli klienta, partnera
1 Comment
Klucha
04 września, 18:46