Bezpieczna giełda – poszukiwany priorytet
Wśród giełd transportowych, jakie możemy spotkać na polskim rynku panuje trend przyciągania coraz większej liczby użytkowników. I niestety bardzo często odbija się to negatywnie na jakości zawieranych na niej transakcji. Nieuczciwość uczestników wydaje się być plagą na miarę dżumy XIX wieku. Poprzez nieuczciwe praktyki doprowadzają oni skutecznie innych użytkowników do problemów finansowych, chwiejąc ich polityką wewnętrzną, czy zagrażając stabilizacji.
Dlatego też bezpieczeństwo powinno być traktowane jako priorytet. I tak traktowane jest przez Teleroute – polską i międzynarodową giełdę transportową.
Weryfikacja uczestników
Realizacja priorytetu, jakim jest bezpieczeństwo wymaga, aby giełda transportowa krajowa podbijająca rynki całej Europy, dokładnie sprawdzała swoich uczestników. A sprawdzenie to należy zacząć od weryfikacji każdego, kto chciałby do giełdy dołączyć. i tu kluczowymi stają się bazy danych publiczne i biznesowe, w tym baza Biura Informacji Gospodarczej gromadzącego dane o nierzetelnych dłużnikach. Każdy przecież zasługuje na to, by na swojej ścieżce kariery spotykać i prowadzić interesy z ludźmi, którym można ufać.
Stała kontrola
Stworzenie bezpiecznej przestrzeni rynkowej nie może ograniczać się do przyjmowania sprawdzonych użytkowników. Bo i pomiędzy nimi mogą pojawiać się konflikty i nieuczciwe zachowania. Dlatego Teleroute powołał międzynarodowy zespół ds. bezpieczeństwa, którego zadaniem jest stałe monitorowanie i nadzorowanie zachowań klientów, a także ich profesjonalizmu.
Rating finansowy
W takiej przestrzeni bardzo ważne jest, by jej uczestnicy mieli pewność, że nawiązują współpracę z partnerem o stabilnej sytuacji finansowej. I uczestnicy Teleroute taką pewność mają, a daje ją rating finansowy prowadzony we współpracy z firmą Creditsafe. Dzięki niemu można dokładnie sprawdzić sytuację finansową partnera biznesowego, począwszy od jego zdolności kredytowej a skończywszy na zyskach.
Ludzka uczciwość
… której wyrazem jest Kodeks etyczny. Co prawda nie posiada on mocy prawnej, ale jego akceptacja zobowiązuje, czyniąc firmę w oczach partnerów wiarygodną, szanującą uczciwość i współpracującą na przejrzystych zasadach.
Może to Ci się spodoba
Największe problemy firm logistycznych w Polsce
Mimo tego, że sytuacja gospodarcza w Polsce uległa ogromnej poprawie, wciąż musimy z utęsknieniem przyglądać się standardom, jakie zostały już dawno wprowadzone na Zachodzie Starego Kontynentu. Nie inaczej jest z
Rośnie ryzyko cyberataków na małe i średnie firmy
Już ponad 5 mln osób w Polsce korzysta z bankowości mobilnej. Rosnąca popularność tego typu usług powoduje, że coraz częściej stają się one celem cyberprzestępców. Na ich celowniku znajdują się najczęściej transakcje
Samochody używane coraz częściej kupowane w kredycie lub leasingu. Zwiększa się zainteresowanie młodszymi autami
Klienci kupujący za gotówkę wciąż są większością na rynku samochodów używanych. Polacy poszukują jednak coraz nowszych aut, a więc i droższych, stąd rosnąca popularność takich form finansowania zakupu, jak kredyt czy
Firma brokerska sposobem na tanie przesyłki kurierskie
Każdy, kto choć raz zastanawiał się nad wysłaniem paczki, zadawał sobie pytanie o to, która z firm kurierskich w największym stopniu zasługuje na jego zaufanie. Czy lepiej jest zamówić kuriera
Founders agreement, co to jest i kiedy podpisywać
Founders agreement, czyli umowa założycielska to nic innego jak pierwsze, oficjalne sformalizowanie powstającego startupu i jego założeń. Choć istnieje wiele typów i rodzajów umów bardziej rozbudowanych i o wiele bardziej
Firmy inwestują w zarządzanie doświadczeniem klienta
Firmy coraz częściej stawiają na customer experience, czyli zsumowane doświadczenia, jakie klient zyskuje z daną firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu. Niezadowolony klient stosunkowo rzadko składa skargę, ale o negatywnych doświadczeniach opowie znajomym.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post