Czym jest tzw. marketing treści?
Wartościowa treść jest w cenie – to właśnie na niej bazuje content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Na czym dokładnie polega ta metoda promocji on-line i jak można ją zastosować dla własnych korzyści?
W internecie możemy znaleźć mnóstwo interesujących informacji dotyczących niemalże każdego tematu. Wiele z nich odnosi się również do towarów oraz usług, których poszukujemy on-line. To właśnie w tym zakresie często mamy o czynienia z tak zwanym marketingiem treści.
Marketing treści – co to jest?
Content marketing, który tłumaczony jest na język polski jako marketing treści, to strategia marketingowa wykorzystująca publikowanie atrakcyjnych, pomocnych treści skierowanych do konkretnej grupy odbiorców, mająca na celu ich zainteresowanie i dokonanie przez nich akcji zakupowej.
W przeciwieństwie do innych metod e-marketingowych marketing treści nie jest jednostronnym przekazem, ale polega na budowaniu długofalowych relacji z odbiorcami przez zachęcenie ich do interakcji. Dzięki temu jest on również tak skuteczny, ponieważ nie jest odbierany tylko jako sposób na reklamę, ale także jako rzetelna, faktyczna pomoc.
Przykłady marketingu treści w internecie:
- poradniki
- raporty
- webinaria
- artykuły
- infografiki
- podcasty
- filmy wideo
Warto także wskazać, że marketing treści może wykorzystywać nie tylko internet, ale też opierać się na prasie branżowej, ulotkach, folderach, drukowanych poradnikach, książkach, audycjach w radiu czy filmach w telewizji.
Gdzie zlecić content marketing?
Najlepiej skorzystać z usług specjalistycznych agencji reklamowych oferujących takie wsparcie. Content Marketing w Fabryce Marketingu to sprawdzony wybór dla firm oczekujących dobrych wyników i profesjonalnego podejścia.
Usługa bazuje wtedy na kompleksowym przygotowaniu kampanii reklamowej, która może być powiązana także z innymi metodami e-marketingowymi, na przykład SEO. Content Marketing w Fabryce Marketingu to korzystny wybór dla każdej firmy, której zależy na jeszcze lepszej sprzedaży i poprawie wizerunku w sieci.
Może to Ci się spodoba
Ile trzeba zainwestować w punkt wielousługowy?
Wielu pracowników ucieka z dużych korporacji, rezygnuje z etatowej pracy i planuje otwarcie własnej działalności gospodarczej. Najczęściej wybór pada na punkt usługowy, ponieważ gwarantuje przyzwoite zyski i bardzo niskie ryzyko.
Upadłość konsumencka osób fizycznych – to może spotkać każdego
Z każdym kolejnym rokiem liczba upadłości konsumenckich jest coraz większa. W pierwszym półroczu 2017 r. grono bankrutów powiększyło się o 2780 osób. W drugim kwartale odnotowano kolejny rekord. Zdarza się,
SyncTrading TeleTrade Invest – opinie o projekcie
Rynki finansowe to dziedzina, która wymaga od nas znajomości i nieustannego śledzenia ciągle zmieniających się notowań. Tam, gdzie w grę wchodzą pieniądze, potrzebny jest partner godny zaufania, z którym inwestowanie
Zagraniczni inwestorzy idą w Polsce na rekord. Pojawiają się zainteresowani z nowych kierunków
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Polsce obsłużonych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu wzrosła po trzech kwartałach tego roku o 70 proc. rok do roku. Największymi inwestorami w tym roku są Belgowie, ale rosnące zainteresowanie
Krótkoterminowy wynajem mieszkań zyskuje na popularności
Wynajem krótkoterminowy jest bardziej opłacalny i pozwala właścicielowi mieszkania zarobić więcej niż w przypadku wynajmu na dłuższy czas. W zależności od lokalizacji i standardu mieszkania dobowa stawka za dwupokojowe mieszkanie waha się od
Namioty imprezowe – większa, bezpieczna przestrzeń dla klientów w dobie COVID-19
Ograniczenia sanitarne związane z pandemią COVID-19 sprawiły, że dużo bardziej istotna stała się przestrzeń we wszelkiego rodzaju pomieszczeniach. Regularnie pojawiające się zakazy organizowania imprez w pomieszczeniach zamkniętych sprawiły natomiast, że
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post