Dlaczego warto wykorzystywać taśmy z nadrukiem w biznesie?

Dlaczego warto wykorzystywać taśmy z nadrukiem w biznesie?

Prowadzenie biznesowego nastawionego na produkcję oraz wysyłkę towarów lub półproduktów wiąże się z ich pakowaniem. Niezbędne w tym wypadku są nie tylko kartony czy wypełniacze pustej przestrzeni, które chronią produkty, ale także taśmy klejące. Dlaczego warto je stosować? Jak mogą wyglądać taśmy z nadrukiem? 

Rola taśm z nadrukiem

Podstawowym zastosowaniem taśm z nadrukiem jest zabezpieczanie paczek, kartonów i innych pojemników, do których trafiają nasze produkty. Efektywne wykorzystanie taśm pozwala tak zamknąć paczkę, że w czasie transportu nie dojdzie do przypadkowego otwarcia pojemnika i wysypania się zawartości. Ponadto taśmy mogą informować o wrażliwych produktach, których pod żadnym pozorem nie wolno rzucać czy np. przygniatać innymi. Pozwala to zaoszczędzić czasu i środków, które wiążą się z ewentualną reklamacją towaru, ponowną wysyłką i niezadowoleniem klienta. 

W związku z tym firmy powinny zwracać uwagę na to, jakich taśm używają, gdyż mogą być one po pierwsze, nośnikiem informacji o zawartości, a po drugie, elementem marketingu organizacji. W jaki sposób? Taśmy z nadrukiem mogą być odpowiednio obrandingowane, czyli zawierać kluczowe informacje na temat firmy, która produkuje lub wysyła dany towar. W dobie setek podmiotów, które walczą o uwagę konsumenta, żaden biznes nie może pozostać w tyle i musi walczyć o rozpoznawalność, nawet w kontekście czegoś wydawałoby się tak błahego, jak pakowanie produktu. Taśmy z nadrukiem (logo firmy, jej hasło lub inny komunikat) są więc dopełnieniem obsługi klienta. Nie może ich zabraknąć, gdy biznes ma rozbudowaną i specyficzną komunikację, która musi być obecna w każdym elemencie sprzedaży. 

Rodzaje taśm

Taśmy do pakowania produktów są oparte na 3 podstawowych rodzajach klejów: wodnym akrylowym lub wykonanym z kauczuku naturalnego i kauczuku syntetycznego. Na czym polega różnica między nimi? Kleje wodne akrylowe są najbardziej ekologiczne, gdyż ich bazą jest woda, a nie rozpuszczalniki, co nie wpływa na ich jakość. Ponadto kleje akrylowe są “ciche”, co zmniejsza hałas podczas ich używania. Kauczuk naturalny doskonale natomiast sprawdza się w wypadku ciężkich paczek, a jego syntetyczny odpowiednik będzie idealnym rozwiązaniem, gdy chcemy pakować produkty w kartonowe pudła, gdyż klej tego typu będzie wystarczająco mocny. Ponadto taśmy wykonuje się z folii PP (polipropylen), PVC (polichlorek winylu) lub z papieru. Każdy z materiałów ma swoje właściwości, np. folia PP jest bardziej rozciągliwa i odporna na promieniowanie UV, PVC jest bardzo wytrzymała, nierozciągliwa i można ją dodatkowo opisywać, papier natomiast jest “cichy”, ekologiczny i możemy go przedrzeć w dłoniach, ale nadal gwarantuje odpowiednią szczelność podczas pakowania. Można go również podpisać czy opieczętować. 

W TCM Service taśmy robimy na okrągło. Produkujemy nie tylko taśmy ze standardowymi nadrukami (np. ostrzegawczymi), ale również proponujemy taśmy z nadrukiem, który sam zaprojektujesz dzięki kreatorowi, który jest dostępny na naszej stronie internetowej. To niezwykle łatwe w użyciu narzędzie, pozwalające stworzyć wstępny projekt taśmy, którą następnie wyprodukujemy w ilości zgodnej z zamówieniem. 

Previous Na polski rynek pracy może trafić ok. 600 tys. uchodźców, głównie kobiet. Pracodawcy dostosowują ofertę
Next Duże sieci handlowe znaczącymi płatnikami podatku CIT w Polsce

Może to Ci się spodoba

Zalety wykorzystania usług archiwizacyjnych

W każdej, nawet niedużej firmie, powstaje sporo różnego rodzaju dokumentów, które należy nie tylko odpowiednio uporządkować, ale także często przechowywać przez określony czas. W takim przypadku konieczne jest dokonanie właściwej

Na co należy zwrócić uwagę, rozliczając podatek z Niemiec?

Przed złożeniem deklaracji podatkowej w niemieckim urzędzie skarbowym, należy zwrócić uwagę na kilka kwestii, które mogą okazać się niezbędne do prawidłowego rozliczenia podatku. Z artykułu dowiesz się, jakie koszty można

Rosną wydatki reklamowe branży modowej

Sektor modowy wydał na reklamę w pierwszym półroczu 112 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Codemedia. Prym w wydatkach wiodły marki odzieżowe, a także producenci i dystrybutorzy

Większość polskich firm nie mierzy efektywności pracy. W Europie to już standard

Tylko 45 proc. przedsiębiorców deklaruje, że ich firma jest dojrzała procesowo – wynika z badania Macrologic. To oznacza, że mają one rozpisane poszczególne procesy, potrafią je kontrolować i mierzyć efektywność. Brak takiego

Empik uruchomi w marcu nową wersję e-sklepu. Zainwestuje też w nową formę dostawy

Sieć Empik czekają duże zmiany. W marcu wystartuje odświeżony e-sklep, w którym znajdą się nowe produkty i kategorie. Dystrybucyjny gigant zamierza znacznie poszerzyć swoją ofertę. Niebawem wprowadzi też opcję click & collect,

Pracodawcy prześcigają się w benefitach dla pracowników

Karnet na siłownię, pakiet medyczny czy dopłaty do wakacji to najpopularniejsze dziś benefity pracownicze, które stały się na rynku standardem. Dlatego pracodawcy szukają takich produktów i usług, które będą bardziej atrakcyjne

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź