E-commerce: dobre oprogramowanie sklepu internetowego to klucz do sukcesu. Jak wybrać najlepsze dla siebie!
W branży e-commerce dla odniesienie sukcesu biznesowego równie ważne, jak wysokiej jakości asortyment w atrakcyjnej cenie, jest oprogramowanie sklepu internetowego. Zobacz, jak wybrać najlepsze?
Boom w e-commerce wciąż trwa!
Ostatnie lata to wyjątkowo sprzyjający klimat dla rozwoju handlu internetowego. Obroty w e-commerce od roku 2018 zwiększyły się ponad dwukrotnie. Apogeum koniunktury odnotowano podczas pandemii COVID-19. Ludzie, którzy polubili zakupy w sieci w czasie lockdownów, wydaje się, że nie zamierzają rezygnować z tego udogodnienia, bo obecnie aż 79% internautów korzysta z zakupów online. 75% kupuje w polskich e-sklepach, 30 w zagranicznych. Klienci, jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2023” wśród czynników motywujących ich do zakupów online, wskazują: dostępność całą dobę (76%), brak konieczności jechania do sklepu (76%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach tradycyjnych (70%). Najgłębiej do kieszeni podczas zakupów w sieci sięgają mężczyźni, a także osoby między 15 a 24 rokiem życie, oraz mieszkańcy miejscowości od 20 do 49 tys. ludności. Najwięcej internauci średnio miesięcznie wydają na artykuły spożywcze (405 zł). Na drugim miejscu jest obuwie (275 zł), trzecie miejsce to odzież, dodatki i akcesoria (270 zł). Najczęściej garderobę w sieci uzupełniają osoby od 35 do 49 lat, dobrze oceniające swoją sytuację materialną.
_Stores – funkcjonalne oprogramowanie sklepu internetowego
Dobra koniunktura rynkowa, sprzyjające okoliczności (m.in. rozwój paczkomatów, dogodne formy płatności itp.), wysokiej jakości asortyment produktów lub usług w atrakcyjnej cenie to za mało, aby odnieść sukces biznesowy w e-commerce. Sine qua non powodzenia jest funkcjonalne i intuicyjne oprogramowanie sklepu internetowego. Pierwotny wybór platformy e-commerce będzie determinował naszą późniejszą działalność handlową w wielu aspektach, dlatego jest tak istotny. Najlepiej postawić na sprawdzone rozwiązanie, choćby takie jak _Stores. To prosta w obsłudze platforma, z pomocą której można szybko stworzyć estetyczny sklep internetowy i zacząć sprzedawać w sieci.
_Stores – dla kogo?
To narzędzie dla osób, które:
- chcą we własnym, zakresie założyć sklep i samodzielnie prowadzić interes,
- nie chcą czekać, chcą sprzedawać bez zbędnej zwłoki,
- poszukują gotowej platformy internetowej,
- nie chcą i nie mają czasu na drogie inwestycje w dedykowany system lub wdrożenie rozwiązań open source.
_Stores to kompleksowa usługa. Użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują:
- funkcjonalną i intuicyjna w obsłudze platformę internetową,
- miejsce na serwerze na Twoje pliki (hosting),
- konto lub konta pocztowe (w zależności od wybranego pakietu),
- certyfikat SSL dla Twojej domeny, a w wyższych planach również domenę opłaconą na pierwszy rok,
- atrakcyjnie wizualne i nowoczesne szablony (wszystkie oferowane szablony są w cenie),
- profesjonalne wsparcie techniczne.
_Stores to usługa przeznaczona zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorców. Mogą oni wybrać dostosowany do wielkości swojego sklepu internetowego pakiet usług (w najdroższym pakiecie liczba zamówień miesięcznie – bez limitu). Zanim jednak zdecydują się na konkretny pakiet, muszą sobie odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań:
- jak wielki będzie asortyment sklepu?
- ile miejsca na dysku będzie konieczne do przetrzymywania plików (np. zdjęć produktów),
- ile skrzynek e-mail potrzebują.
Im droższy wariant oprogramowania sklepu internetowego _Stores, tym dostępność usług dodatkowych jest większa, rosną także parametry innych. Wymagający użytkownicy, którzy wybiorą wyższe pakiety, mogą liczyć na wyższą szybkość ładowania sklepu, profesjonalny certyfikat SSL (Certum), bezpłatną rejestrację domeny na pierwszy rok, pomoc dedykowanego opiekuna, import i eksport produktów z pliku, a także niższą prowizję za płatności.
_Stores, jak wskazują twórcy to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą sprzedawać w sieci, ale nie mają wiedzy technicznej. Dzięki uproszczeniu i optymalizacji działań, założenie sklepu nie powinno zająć więcej niż 15 minut. Przez cały proces instalacji sklepu przeprowadzi cię specjalny kreator, który na każdym etapie będzie generował pomocne wskazówki i instrukcje. Dzięki temu nie popełnisz błędu, a cała operacja będzie przyjemnością, a nie utrapieniem.
Klienci sklepów internetowych chcą mieć wybór formy przesyłki. Ostatnio najczęściej wybierają paczkomaty (82%). Połowa decyduje się na kuriera do miejsca zamieszkania lub pracy. Najmniej, tj. tylko 18% korzysta z dostawy do punktu partnerskiego. Oprogramowanie sklepu internetowego _Stores jest zintegrowane z operatorem logistycznym apaczka. To sprawia, że klienci będą mogli zamawiać przesyłki za pośrednictwem najpopularniejszych firm kurierskich.
Nieodłącznym i koniecznym elementem prowadzenia sklepu internetowego jest promocja. W branży e-commerce największą rolę w online marketing mixie odgrywa SEO. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na _Stores mogą liczyć na pomoc w tym zakresie. W panelu sklepu znajdą narzędzia, które pomogą im tworzyć treści zoptymalizowane pod wyszukiwarki internetowe.
Podsumowanie
Jeśli poszukujesz funkcjonalnego i intuicyjnego w obsłudze oprogramowania sklepu internetowego, to nie możesz pominąć platformy _Stores. To rozwiązanie, które spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców, dostosuje się do ich potrzeb i zapewni wysoki poziom zadowolenia wśród klientów. A to chyba najważniejsze w e-handlu.
Może to Ci się spodoba
Polskie firmy delegują do pracy za granicą najwięcej osób w UE
Największym eksporterem usług na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej jest Polska. W 2014 roku ZUS wydał blisko 428 tys. poświadczeń ubezpieczenia społecznego dla delegowanych pracowników. Stanowi to 36 proc. wszystkich delegowań w Unii.
Debiut Play umocni pozycję GPW i przyciągnie na warszawski parkiet nowych inwestorów
Spółka Play Communications zadebiutowała w czwartek na warszawskim parkiecie. To jeden z największych debiutów ostatnich lat. Oferta publiczna Play ma dla GPW kolosalne znaczenie, bo umacnia pozycję polskiego rynku w Europie i może przyciągnąć nowych
Turkusowa organizacja – co to takiego?
W opisach różnych modeli zarządzania coraz częściej pojawia się nowa strategia zarządzania przedsiębiorstwem zwana „ewolucyjnym turkusem” lub „turkusową organizacją”, na wprowadzenie której decyduje się coraz więcej firm. Na czym polega
Posnet Ergo – kasa fiskalna, którą dostosujesz do potrzeb firmy
Gdy otwieramy działalność handlową, najczęściej znamy jej charakter oraz umiemy określić stawiane przez nią wymagania. Trudniej nam już jednak dokładnie przewidzieć dalszy rozwój przedsiębiorstwa. I podobnie jest z technologiami handlowymi:
Branżę zakupową czekają rewolucyjne zmiany
Branżę zakupową czekają duże zmiany. Nowoczesne systemy informatyczne, druk 3D, analityka big data i internet rzeczy to narzędzia, które w największym stopniu wpłyną na procesy zakupowe. Dzięki optymalizacji tego obszaru, firmy są
Aniołowie biznesu coraz aktywniejsi. Z ich wsparcia skorzystała już co trzecia młoda, innowacyjna firma
33 proc. start-upów pozyskało kapitał na rozwój od anioła biznesu – krajowego lub zagranicznego – wynika z raportu fundacji Startup Poland. Ta forma finansowania staje się w Polsce coraz popularniejsza, bo w poprzedniej
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post