E-commerce w praktyce
Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już 16 kwietnia podczas kolejnego spotkania 3camp. Czeka Waś minimum teorii i wiele ciekawych case studies!
Czym jest 3camp? 3camp to nieformalne spotkania branży IT w Trójmieście. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 r. i odtąd na stale zagościło w kalendarzu trójmiejskich spotkań. Konferencje 3camp są zazwyczaj podzielone na 2 części: pierwsza z nich to cykl 4 prezentacji poruszających temat główny spotkania; część druga to spotkania przy poczęstunku, gdzie można porozmawiać z prelegentami, wymienić się doświadczeniami i nawiązać nowe kontakty.
Agenda kwietniowego spotkania 3camp przedstawia się następująco:
– Karol Zieliński – PayLane – 7 grzechów głównych sprzedaży online, czyli jak nie robić płatności w e-commerce;
– Aleksander Heba – Polskapresse – Internet – Procesy konwersji a zarządzanie produktem na przykładzie Alegratka.pl;
– Paweł Wróbel – Fast White Cat – Dlaczego Commerce staje się coraz bardziej „Smarter”?;
– Tomasz Kryk – Sendigo – Jak to dobrze robić? E-mail marketing i marketing automation krok po kroku – case study – bdsklep.pl, willsoor-shop.pl, zwierzakowo.pl.
Kiedy: 16 kwietnia, godz. 18.00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B Gdańsk-Przymorze
Wstęp wolny, wymagana rejestracja uczestników: https://3camp-16kwietnia.konfeo.com/
Źródło: Informacja prasowa
Może to Ci się spodoba
Start-up DlaWas.Info
Co oferuje Państwa firma? Platforma Dlawas.info to grupa regionalnych portali informacyjno-rozrywkowych w każdym mieście powiatowym w kraju. Docelowo cała sieć liczyć będzie około 320 współpracujących ze sobą portali informacyjnych, po
Jak wypromować start-up. Wszystko o reklamie nowych projektów biznesowych
Każdy kto zmierzył się z założeniem własnej działalności gospodarczej wie, że pomysł to dopiero początek biznesowej przygody. Czy zakończy się sukcesem, zależy od wielu czynników. Jednym z ważniejszych jest skuteczna
Charakterystyka marketingu partyzanckiego
Obecnie działania marketingowe i akcje reklamowe muszą być szalone, kreatywne, atrakcyjne, inne od wszystkich, przyciągające wzrok i budzące dobre skojarzenia. W dzisiejszych czasach nie wystarczy już rozdawanie zwykłych ulotek i
Blog firmy a odpowiedzialność za komentarze
Obecnie wiele firm i przedsiębiorstw prowadzi swoje strony internetowe. Niektóre, chcąc poprawić kontakt z klientami, zakłada bloga firmowego. Umieszcza się tam najnowsze informacje, zmiany, modyfikacje, rabaty, nowe godziny pracy i
W Polsce powstaje największa platforma wsparcia start-upów w Europie Środkowo-Wschodniej
W Polsce działa obecnie ponad 2,4 tys. start-upów. Blisko 60 proc. z nich rozwija się dzięki środkom własnym, a nieco mniej niż jedna piąta pozyskała finansowanie z funduszy venture capital. Program Start
E-handel napędza rynek powierzchni magazynowej
Według PMR rynek handlu internetowego w tym roku może być wart ok. 32 mld zł. Każdy miliard złotych wydany w sieci generuje popyt na powierzchnię magazynową rzędu 18,5 tys. mkw. Do 2020
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post