Firma
Jak traktować klienta biura rachunkowego?
Dobre kontakty z klientami, obsługa na najwyższym poziomie, uprzejmość i pomocna dłoń w potrzebie to cechy idealnego pracownika usług i handlu. Pozytywne nastawienie i cierpliwość są ogromnie ważne, dlatego tacy
Wszystko o działalności regulowanej
Każdy przedsiębiorca musi działać według ustalonych zasad i trzymać się przepisów prawa. Dodatkowo nie może pozwolić sobie na wiele rzeczy ze względu na różne ograniczenia i przeszkody ustawowe. Zdarzają się
Strategie aromarketingu
Dużą popularnością wśród specjalistów od reklamy cieszy się od jakiegoś czasu aromarketing, czyli działanie na zmysły klientów i nakłanianie ich do dodatkowych lub nieplanowanych zakupów. Strategia ta pochodzi z zachodniej
Plusy i minusy otwarcia kawiarenki internetowej
Kawiarenki internetowe swoje triumfy świeciły w czasach, kiedy dostęp do internetu był stanowczo ograniczony. Fakt ten jednak nie przekreśla powodzenia sukcesu i daje nadzieję na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa w czasach
Jak rozpatrywane są projekty unijne?
Wielu przedsiębiorców nieustannie ubiega się o dotacje na rozkręcenie lub prowadzenie działalności gospodarczej. W zależności od ogłaszanych konkursów zmieniają się kryteria wyboru najlepszych projektów. Jak rozpatrywane są wnioski? Które mają
Czym są komunikaty reklamowe?
Z roku na rok rośnie zainteresowanie internetem. Coraz więcej osób na stały dostęp do sieci i w pełni korzysta z połączenia w swoim życiu. Dla marketingowców to pretekst do rozwoju
Jak z powodzeniem kierować biurem rachunkowym?
Od powodzenia biura rachunkowego zależy bardzo wiele kwestii. Akcje o charakterze marketingowym powinny być zakrojone na szeroką skalę i dotyczyć wszystkich kwestii związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa. Jak osiągnąć sukces w
Charakterystyka zatorów płatniczych
Wiele firm w Polsce notuje nieustanne i cyklicznie się powtarzające zatory płatnicze. Problem dotyczy przedsiębiorstw, które nie księgują terminowo należności od swoich kontrahentów. Jest to działanie dość powszechne i coraz
Jak promować usługi pogrzebowe?
Otwarcie firmy pogrzebowej to duże przedsięwzięcie, które wymaga wkładu finansowego oraz mnóstwa czasu i orientacji w tematyce. Warto zastanowić się nad skuteczną i ciekawą reklamą dla swojego biznesu. Jak trafnie
Obowiązki agencji interaktywnych
Agencje interaktywne to skutek rozwoju technologii i multimediów. Ich zadaniem jest różnorodne promowanie przedsiębiorstw za pośrednictwem internetu. Kto powinien korzystać w pomocy takich agencji? Czy to się w ogóle opłaca?
Czy sprawdzanie pracy księgowego się opłaca?
Celem biur rachunkowych jest prowadzenie powierzonej dokumentacji księgowej. Zleceniodawcami są zwykle przedsiębiorcy, którzy nie orientują się w przepisach i nie znają zasad. Czy warto kontrolować pracę księgowego? Jak robić to
Na czym polega franczyza?
Wielu początkujących przedsiębiorców boi się stawiać swoje pierwsze kroki w kierowaniu firmą. Idealnym rozwiązaniem może być franczyza czyli oferowanie towarów lub usług pod znaną marką. Jest to o tyle dobre