Jak nawiązać współpracę z odpowiednim Software House?

Jak nawiązać współpracę z odpowiednim Software House?

Twój biznes się rozwija, ale potrzebuje mocniej zaakcentować swoją obecność w internecie? Jeśli poszukujesz software house’u, który wykona dla Ciebie aplikację lub stronę internetową, to z pewnością zastanawiasz się, jak wybrać tę jedyną, właściwą firmę. W poniższym tekście podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, aby rozpocząć współpracę z odpowiednim software house’em.

Pierwsze kroki

Nim zaczniesz poszukiwania software house’u, zastanów się nad poniższymi kwestiami:

  1. Jakie rozwiązanie Cię interesuje (nowa strona internetowa, aplikacja mobilna, oprogramowanie firmowe, integracja narzędzi)?
  2. Jakie funkcjonalności powinien mieć produkt cyfrowy, którego potrzebujesz? Wypisz wszystkie (np. system obsługujący płatności, kody QR, możliwości zapisu do newslettera, łatwe wprowadzanie treści i zdjęć itp.).
  3. Czy projekt w założeniu ma być rozwijany, czy to np. element jednorazowe akcji marketingowej?
  4. Jakim dysponujesz budżetem?

Wyposażony w odpowiedzi możesz rozpocząć poszukiwania software house’u, który wykona dla Twojej firmy produkt cyfrowy. Na co powinieneś zwrócić uwagę podczas kontaktu z poszczególnymi firmami oferującymi usługi programistyczne?  

Cena za produkt

W wypadku usług software house’u cena nigdy nie powinna być decydującym czynnikiem. Oczywiście, jako zleceniodawca musisz określić swój budżet i się go trzymać, ale to nie oznacza, że powinieneś wybrać najtańszą ofertę. W branży IT w parze z ceną idzie jakość pracy, dlatego najniższe propozycje z dużym prawdopodobieństwem nie będą korzystne. Wybranie takiej oferty wiąże się z ryzykiem – oprogramowanie może nie być w pełni funkcjonalne, o ile w ogóle powstanie w założonym czasie. Wiarygodność bardzo tanich software house’ów jest więc niska. Profesjonalna firma natomiast zaproponuje realistyczne rozwiązania w ramach założonego budżetu i będzie się poruszać w jego granicach. 

Portfolio software house’u

Przed podjęciem współpracy warto odwiedzić stronę internetową (lub profile w mediach społecznościowych) interesujących nas software house’ów i sprawdzić, jakie projekty dotychczas realizowały. W ten sposób dowiesz się:

  • czy dany SH tworzył już oprogramowanie, którego poszukujesz,
  • w jakim czasie SH zrealizował dany projekt,
  • jak wyglądają dotychczasowe realizacje software house’u. Jeśli jesteś dociekliwy, możesz odszukać konkretną stronę internetową lub aplikację i ją przetestować,
  • jakie firmy powierzyły software house’owi zadanie stworzenia oprogramowania. Da to odpowiedź, z jakimi podmiotami SH współpracuje i jaką ma renomę w środowisku,
  • jakie technologie stosuje w praktyce,
  • w niektórych wypadkach możesz dowiedzieć się, jakiej wielkości zespołem dysponuje SH. 

W ten sposób wykluczysz firmy, które nie mają doświadczenia w tworzeniu rozwiązań dla Twojej branży lub np. nigdy nie pracowały z dużą firmą. 

Komunikacja z pracownikami 

Nikt z software house’u nie odzywa się, choć zostawiłeś dane kontaktowe kilka dni temu? Uważaj, bo tak może wyglądać komunikacja w trakcie współpracy – brak regularnych rozmów na temat stanu projektu, unikanie odpowiedzi na trudne pytania, a w konsekwencji opóźnienie lub dostarczenie wadliwego produktu. Profesjonalny SH nie tylko będzie Cię informował na bieżąco (bez niezrozumiałego, programistycznego żargonu), ale również jasno będzie komunikował, ile potrzebuje czasu na stworzenie i przetestowanie rozwiązań, których wymaga Twoja aplikacja lub strona internetowa. 

W Develtio, bez względu na wielkość projektu, zawsze stawiamy na otwarte relacje i pełną transparentność. Dzięki temu masz pewność, że dostarczymy produkt w przewidzianym czasie i w ramach wyznaczonego budżetu. Tworzymy aplikacje mobilne i strony internetowe dla firm w Polsce i w Europie, czego efektem są dziesiątki realizacji w wielu branżach. Dołącz do firm, które rosną w internecie dzięki profesjonalnym witrynom i aplikacjom. 

Software House Develtio: https://greenparrot.pl/software-house/

Previous Ekonomiści apelują o uproszczenie systemu podatkowego. Mogłoby to pobudzić rynek pracy i inwestycje firm
Next Internetowy sklep na platformie Wordpress

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Problemy ze spłatą zadłużenia ma 2 mln Polaków

Ponad 2 mln Polaków nie płaci swoich zobowiązań terminowo. Wielu z nich udaje się uniknąć wpadnięcia w spiralę zadłużenia dzięki kredytowi konsolidacyjnemu. Połączenie kilku kredytów w jeden pozwala bowiem zaoszczędzić miesięcznie nawet kilkadziesiąt procent

Wiadomości 0 Comments

Warszawa i Gdańsk z rekordowymi transakcjami na rynku nieruchomości

123 mln zł – na taką kwotę opiewała rekordowa ubiegłoroczna transakcja na rynku gruntów. Nowy właściciel musiał tyle zapłacić w sumie za działkę budowlaną na warszawskim Żoliborzu. Druga byłą transakcja na

Wiadomości 0 Comments

Opłata za polisę komunikacyjną jak za telewizję kablową czy telefon

Opłaty w formie abonamentu są nowością na rynku ubezpieczeniowym. Polski fintechowy start-up hiPRO wraz z firmą ubezpieczeniową Allianz wprowadził na rynek platformę, która pozwala na opłacanie składki w sposób elektroniczny w miesięcznych ratach. Ma

Wiadomości 0 Comments

Systemy operacyjne smartfonów wciąż narażone na działania hakerów

Większość Polaków korzysta z bankowości mobilnej, ale tylko co trzeci ma zainstalowany program antywirusowy na urządzeniu mobilnym – wynika z ubiegłorocznych badań F-Secure. To istotne o tyle, że liczba cyberataków na smartfony i tablety

Wiadomości 0 Comments

Sektor ubezpieczeniowy wdraża coraz więcej innowacji. Branża goni bankowość

Polski sektor bankowy należy do najbardziej zaawansowanych technologicznie na świecie. Banki w Polsce błyskawicznie adaptują nowinki technologiczne, a towarzystwa ubezpieczeniowe próbują dotrzymać im kroku. Oczekiwania klientów i rozwój branży insurtech wymuszają wdrażanie innowacji. Ubezpieczyciele stawiają na

Wiadomości 0 Comments

Sprzedaż ubezpieczeń smartfonów rośnie o 10 proc. rocznie

Według CBOS ponad Polaków korzysta obecnie ze smartfona. Coraz większa popularność tych urządzeń przekłada się na dynamiczne wzrosty sprzedaży ubezpieczeń na wypadek zniszczenia. Około 80 proc. przypadków uszkodzenia smartfonów dotyczy

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź