Jak nowoczesne kobiety umawiają się do kosmetyczki?
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas żyje w biegu. Brakuje nam czasu na codzienne sprawy, a co dopiero na przyjemności. Każda kobieta jednak raz na jakiś czas chce zrobić coś tylko dla siebie. Taką rzeczą może być wizyta u kosmetyczki czy fryzjera.
Szybkie i łatwe rozwiązania
Takie zapracowane kobiety cenią sobie proste rozwiązania, które ułatwiają życie. Jednym z takich jest rezerwacja wizyt za pośrednictwem Internetu. Dzięki temu nie muszą wykonywać mnóstwa telefonów, próbując wpasować się w jakiś wolny termin. „W naszym serwisie posiadamy dużą bazę salonów, do których można umówić się online. Pokazane są wszystkie wolne godziny, na które można się zapisać. Jest to jednak wstępna rezerwacja. Jeśli okaże się, że termin jest zajęty salon sam kontaktuje się z klientką i umawia z nią inny, dogodny dla niej” – mówi Przemysław Jurek, współwłaściciel serwisu LadyTime.pl.
Jakie są zalety rezerwacji online?
Zanim wybierzemy salon, do którego umówimy się na wizytę, na początek przeglądamy Internet w celu przejrzenia cen, usług, opinii innych klientów. Wiele osób, gdy zobaczy, że na naszej stronie jest możliwość umówienia się na zabieg online, wybierze tą opcję. Jest ona szybka, wygodna i nic nie kosztuje. Poza tym, możemy dokonać takiej rezerwacji o dowolnej porze – w środku nocy czy wczesnym rankiem. Zabiegane kobiety zazwyczaj czas na takie rzeczy znajdują dopiero późnym wieczorem, gdy salony już nie pracują i nie są odbierane w nich telefony. Dzięki takiej opcji nie stracimy więc klientów. Wielu z nich zrezygnuje w wizyty u nas, gdy kilka razy nie odbierzemy telefonu.
Jeśli prowadzisz salon piękności, fryzjerski, kosmetyczny czy SPA, koniecznie zastanów się nad tym czy nie warto wprowadzić takiej opcji do swojego biznesu. Ma ona same zalety. Sprawi, że nie stracimy ważnych dla nas klientów. To duże udogodnienie, z którego chętnie skorzystają, a jeśli będą zadowoleni z zabiegu, z pewnością umówią się online jeszcze raz!
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Rynek spotkań to dla gospodarki dodatkowe 1,5 mld zł i ponad 30 tys. miejsc pracy
Prawie 34 tys. spotkań i wydarzeń oraz blisko 7 mln uczestników – tak można w liczbach pokazać rynek spotkań w Polsce. To branża, która dynamicznie się rozwija i wciąż ma duży potencjał. Jej wkład w gospodarkę
Dobre prognozy dla europejskiej gospodarki. To nie oznacza jednak końca zagrożeń
Drugi kwartał 2017 roku przyniósł najwyższy od ponad sześciu lat wskaźnik przemysłowego indeksu PMI w strefie euro, a tempo wzrostu PKB w I kwartale zbliżyło się do 2 proc. Międzynarodowe instytucje podnoszą
Czy sprzedaż telefoniczna umiera?
Dzwoniący do nas – czasami w najmniej odpowiednim momencie – pracownicy call center często bombardują wyuczonymi lub nachalnymi zdaniami, które od razu zniechęcają do nich potencjalnego klienta. Ta branża jednak
Rosną wydatki na obronność na świecie. Polski przemysł zbrojeniowy liczy na umowy
Wydatki na obronność osiągają rekordowe poziomy zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ten globalny trend chce wykorzystać rodzimy przemysł zbrojeniowy z Polską Grupą Zbrojeniową na czele, która ma długoterminowy cel stania się
Polacy coraz częściej korzystają z kart płatniczych
Polacy powoli odchodzą od gotówki, a popularność płatności zbliżeniowych i mobilnych w Polsce rośnie najszybciej w całej Europie. Wciąż jednak przy użyciu gotówki wykonywanych jest w Polsce około 80 proc. transakcji konsumenckich. W sezonie
Ile kosztuje transport cargo ze Szwecji do Polski?
Szybka realizacja zleceń to priorytet każdej firmy transportowej. Wybierając sposób transportu ładunków cargo, trzeba wziąć pod uwagę różne czynniki m.in. rodzaj przewożonych towarów oraz ich wagę. W przypadku przewożenia towarów
2 komentarze
basia
05 stycznia, 18:26milena
05 lutego, 14:50