Jak znaleźć dobrą lokalizację dla firmy?

Jak znaleźć dobrą lokalizację dla firmy?

Wielu początkujących właścicieli ma kłopoty ze znalezieniem idealnej lokalizacji dla założonej firmy. Zazwyczaj jednak możliwości finansowe wygrywają ze zdrowym rozsądkiem i taktyką marketingową. Jak znaleźć siedzibę, żeby wypełniania podstawowe potrzeby i nie generowała za dużych kosztów?

Na wstępie warto powiedzieć, że nie jedna firma rozwijana była w prywatnym mieszkaniu właściciela. Z pewnością chodzi o te powiązane z działalnością biurową, które nie wymagają specjalistycznych i dostosowanych pomieszczeń. Dopiero po czasie udaje się zorganizować osobne, indywidualne miejsce pracy.

Dużo łatwiej mają właściciele w mniejszych miejscowościach, ponieważ ceny wynajmu lub zakupu nie są wygórowane, a ewentualne opłaty eksploatacyjne do zniesienia. Gorszą drogę mają przedsiębiorcy w rozwiniętych miastach, gdzie ceny są kosmiczne i poza zasięgiem.

Warto więc znaleźć lokal do remontu, który nie przyniesie wielu kosztów, a da satysfakcjonujący efekt. Od czasu do czasu biura pod wynajem są dobrym wyjściem, ponieważ można liczyć na ciekawe i indywidualnie dobierane oferty.

Reasumując, jeśli firma nie wymaga wynajmowania pomieszczeń można startować w domu. Po upływie pierwszym miesięcy i zbudowaniu kondycji finansowej łatwiej znaleźć odpowiednią lokalizację.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czym jest spółka przekształcona?
Next Czy odpowiednia atmosfera w miejscu pracy jest ważna?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Jak wystawić fakturę korygująca i notę?

Od 2013 roku obowiązują nowe reguły tworzenia pism korygujących, w szczególności faktur i not. Warto więc przypomnieć zmiany prawne. Fakturę poprawiającą wystawia tylko i wyłącznie producent towarów, w momencie dodania

Mała firma 0 Comments

Kiedy mówimy o nisko cennych dobrach trwałych?

Właściciel przedsiębiorstwa może wpisać swój osobisty samochód nieuwzględniony w majątku firmy do kosztów uzyskania przychodu, jeśli cena kupna owego pojazdu nie przekracza kwoty 3500 złotych. Do kosztów uzyskania przychodu dołączamy

Mała firma 0 Comments

Kto może zlikwidować kasę fiskalną?

Zdarzają się przypadki, że przedsiębiorca podejmując samodzielnie decyzję lub w wyniku okoliczności, które tego od niego wymagają, zmienia profil prowadzonej działalności gospodarczej. Taka decyzja często powiązana jest ze zmianą potencjalnej

Mała firma 0 Comments

Strategie aromarketingu

Dużą popularnością wśród specjalistów od reklamy cieszy się od jakiegoś czasu aromarketing, czyli działanie na zmysły klientów i nakłanianie ich do dodatkowych lub nieplanowanych zakupów. Strategia ta pochodzi z zachodniej

Mała firma 0 Comments

Jakie są korzyści zawodu wirtualnego asystenta?

Wirtualny asystent to forma zatrudnienia polegająca na pracy chałupniczej. Dla kogo praca wirtualnego asystenta może być idealnym zajęciem? Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należą: sprawna przesyłka dokumentów pomiędzy

Mała firma 0 Comments

Wymiana kas fiskalnych po 1 października 2013 roku

Od początku kwietnia 2013 roku weszło w życie nowe rozporządzenie w sprawie kas fiskalnych. Jedna z najważniejszych zmian odnosi się do paragonów. Do 30 września 2013 roku podatnicy mają czas

1 Comment

  1. Anna
    15 sierpnia, 21:15 Reply
    Dobra lokacja to podstawa. Ostatnio upatrzyłam idealny zegarek dla bliskiej osoby. Wolałam go zobaczyć osobiście, a nie zamawiać przez internet. Tym oto sposobem gubiłam się kilkanaście minut, aż w końcu właściciel wyjechał po mnie. Zegarek kupiłam, rabat dostałam, ale następnym razem jednak zamówię kuriera ;D

Zostaw odpowiedź