Jakie korzyści daje udział w programie Polska Bezgotówkowa?
Niemal co czwarty Polak uważa, że w Polsce jest zbyt mało miejsc, w których można płacić kartą płatniczą. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzi program Polska Bezgotówkowa, który ma na celu upowszechnienie płatności bezgotówkowych.
Jak wynika z badań opinii publicznej, potrzeba większej dostępności terminali płatniczych widoczna jest w regionach, gdzie płatności bezgotówkowe są już na tyle rozpowszechnione, że konsumenci chcieliby używać ich we wszystkich punktach handlowo-usługowych. Większego dostępu do terminali płatniczych oczekują więc głównie mieszkańcy województwa śląskiego, opolskiego, mazowieckiego, lubelskiego i warmińsko-mazurskiego, ale nie tylko. Konsumenci coraz częściej zauważają ich brak.
Jak przyznają ankietowani, bez gotówki wciąż trudno jest się obyć na wielu targach, bazarach, w warzywniakach, salonach fryzjerskich, kosmetycznych, niewielkich sklepach osiedlowych, w warsztatach samochodowych i firmach przewozowych.
Program Polska Bezgotówkowa pozwala upowszechnić płatności bezgotówkowe
Fundacja Polska Bezgotówkowa to ogólnopolski program, który polega na dofinansowywaniu terminali płatniczych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców przez okres 12 miesięcy. Dzięki niemu przedsiębiorcy mogą instalować w swoich sklepach lub lokalach usługowych darmowe terminale płatnicze nie płacąc za ich instalację. Ponadto, Fundacja Polska Bezgotówkowa przez 12 miesięcy pokrywa koszty obsługi urządzeń i prowizji od transakcji dokonanych kartą płatniczą.
By wziąć udział w programie przedsiębiorca powinien wejść na stronę bezgotowki.pl, wybrać terminal, uzupełnić formularz, przejść weryfikację i… oczekiwać na kuriera z dostawą. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących programu – wejdź na stronę https://bezgotowki.pl/o-programie/.
Przyszłość jest bezgotówkowa
Z najnowszych badań wynika, że już 60 proc. Polaków preferuje płatności elektroniczne. Jak wyjaśniają konsumenci, są one szybkie, wygodne i bezpieczne. Z tego też względu transakcje bezgotówkowe postrzegane są jako oczywiste i naturalne. To duża zmiana w percepcji, która zaszła w ostatnim czasie.
Jednocześnie, ponad 80 proc. ankietowanych zauważyło, że w ciągu ostatniego roku zwiększyła się liczba miejsc, w których można płacić bezgotówkowo. Wciąż jednak 60 proc. badanych przyznaje, że co najmniej raz w miesiącu znajduje się w sytuacji, w której nie może zapłacić bez gotówki.
Tymczasem brak możliwości płacenia kartą postrzegany jest przez klientów jako kłopot i spore utrudnienie. Zdarza się bowiem, że nie mają przy sobie wystarczającej ilości gotówki by dokonać zakupu, przez co zmuszeni są szukać bankomatu bądź – co zdarza się dość często – skorzystać z oferty innego przedsiębiorcy.
Może to Ci się spodoba
Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR
Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy
W centrach usług dla biznesu codziennie powstaje 90 nowych miejsc pracy
W ciągu dwóch lat w sektorze usług dla biznesu zatrudnienie wzrosło o 30 proc. do blisko 280 tys. osób. W 2020 roku może w nim pracować już 340 tys. – wynika z danych ABSL. Aby
Wakacje 2015: jak sprawdzić biuro podróży?
Wakacje to okazja do długo wyczekiwanego odpoczynku, relaksu, miłego spędzania czasu i całkowitego odstresowania. Nie da się ukryć, że wiele osób decyduje się na wypoczynek, ponieważ chcą osiągnąć spokój psychiczny,
Tegoroczne zbiory owoców będą nawet o 30 proc. niższe niż zwykle. To odbije się na cenach
Pogoda w tym roku powoduje poważne starty po stronie producentów owoców – wiosenne przymrozki, susza, obfite opady i powodzie spowodowały, że zbiory owoców będą według wstępnych szacunków nawet o 30 proc. niższe niż
Citi Handlowy potroił zysk. Bank stawia na nowe technologie i ofertę dla e-commerce
Początek roku był bardzo udany dla banku Citi Handlowy, który zanotował zysk netto trzy razy wyższy niż przed rokiem i przychody zwiększone o jedną piątą. W obszarze detalicznym priorytetem są nowe technologie i dalszy
Nowe przepisy o ochronie danych osobowych będą napędzać sektor ubezpieczeniowy
Wraz z rosnącym zagrożeniem atakami hakerów rośnie popularność cyberpolis, które zabezpieczają przedsiębiorstwo przed skutkami takiego incydentu. Motorem tego segmentu ubezpieczeń jest też RODO, czyli ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, które wejdzie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post