Logo FSC to przykład jak zyskać większe zaufanie klientów

Logo FSC to przykład jak zyskać większe zaufanie klientów

Coraz więcej klientów wybierając firmę do współpracy albo sklep, szczególnie internetowy, zwraca uwagę nie tylko na cenę danej usług czy produktu, ale również inne elementy. W przypadku sklepu ważna jest opinia jaką cieszy się on wśród użytkowników oraz czas dostawy. W przypadku wyboru firmy usługowej klienci zwracają uwagę na listę oraz referencje klientów.

141700383232223300

Pytanie brzmi, jakie kroki powinna podjąć firma, która chce budować dobry wizerunek przedsiębiorstwa i zbierać pozytywne opinie od klientów?

Przede wszystkim oferować wysoką jakość usług oraz produktów.

Inne praktyki wykorzystywane przez firmy

Firmy do celów marketingowych i budowy marki oraz zaufania klientów wykorzystują również inne metody. Jedną z nich jest wdrażanie systemów, a tym samym zdobywanie certyfikatów, które stanowią dowód wysokiej jakości oferowanych usług czy produktów.

Dobrym przykładem jest standard FSC, którego wdrożenie rozpoznawalne jest poprzez umieszczone w widocznym miejscu logo.

Logo FSC jest znakiem rozpoznawalnym na całym świecie i stanowi gwarancję, że do produkcji mebli, książki, a nawet ulotki informacyjnej zostało wykorzystane drewno pochodzące z certyfikowanych obszarów leśnych. Czyli pochodzące z legalnych wyrębów.

O certyfikat FSC powinny się zatem ubiegać wszystkie firmy, które wytwarzają swoje produkty na bazie drewna. Certyfikat FSC to przykład charakterystyczny dla branży pracującej z drewnem lub jego pochodnymi (np. papier). Lecz z pewnością każda firma  znajdzie certyfikat warty wdrożenia lub przynajmniej stowarzyszenie branżowe, do którego warto należeć, by budować markę.

Oczywiście posiadanie certyfikatu, to nie wszystko. Firmy, muszą dbać o każdy aspekt działania swojej firmy, zaczynając od oprawy wizualnej – strony www, ulotek, broszur informacyjnych– kończąc na pracownikach – ważne, aby nie tylko znali się na swojej pracy, ale również lubili swoje zajęcie. Dzięki temu ich zaangażowanie będzie o wiele wyższe, co na pewno zostanie zauważone przez klientów.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Pomocnik magazyniera
Next Pierwsze mieszkanie – czy warto decydować się na MDM?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Rynek ubezpieczeniowy szykuje się do wprowadzenia nowych przepisów

W lutym 2018 roku państwa członkowskie Unii Europejskiej muszą wprowadzić w życie dyrektywę o dystrybucji ubezpieczeń. Nakłada ona nowe obowiązki na pośredników ubezpieczeniowych. Będą oni musieli badać potrzeby klienta i dopasować do nich

Wiadomości 0 Comments

Program Rodzina 500 Plus nie odcina kobiet od rynku pracy

Najniższe od 26 lat bezrobocie to między innymi efekt wejścia na rynek pracy roczników z niżu demograficznego. Eksperci nie mają jednak wątpliwości, że to także efekt większej aktywności przedsiębiorców. Natomiast dane statystyczne

Wiadomości 0 Comments

Na Boże Narodzenie wydamy średnio 720 zł

Na zorganizowanie tegorocznych świąt Bożego Narodzenia przeznaczymy średnio 720 zł – wynika z Barometru Providenta. Co czwarta osoba zamknie się w kwocie 400 zł, ale co dziewiąty wyda ponad 1 tys. zł.

Wiadomości 0 Comments

Cyfryzacja kraju nabiera tempa

Powszechny dostęp do szerokopasmowego internetu o prędkości 100 Mb/s we wszystkich gospodarstwach domowych przed 2025 rokiem oraz ponad 30 tys. szkół podłączonych do szybkiej i bezpiecznej sieci OSE do 2020 roku – to

Wiadomości 0 Comments

Banki inwestują w zaawansowaną analitykę danych

Dzięki zaawansowanej analityce dużych zbiorów danych (big data) banki lepiej poznają zachowania swoich klientów i dostosowują swoją ofertę do ich indywidualnych potrzeb. Pozwalają także bardziej precyzyjnie określić zdolność kredytową klienta. Analityka

Wiadomości 0 Comments

Potencjalne kłopoty budżetowe mogą wpłynąć na obniżenie przez agencję Moody’s ratingu Polski

Powodów do obniżki ratingu Polski jest coraz więcej – ocenia Łukasz Wardyn, dyrektor CMC Markets. Decydujące znaczenie mogą mieć potencjalne kłopoty budżetowe – duże obciążenie w postaci kosztów programu 500+ w połączeniu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź