Makro Cash and Carry – marka dla przedsiębiorców
Korzystać z oferty firm zajmujących się handlem hurtowym mogą inne przedsiębiorstwa, które zakupione w większych ilościach, lecz niższych cenach towary następnie odsprzedają. Jednak nie tylko takie jednostki detaliczne korzystają z zakupów hurtowych, ale także przedsiębiorstwa, które pragną obniżyć koszty prowadzenia własnej działalności. Od lat 90. w Polsce przedsiębiorcy mogą korzystać z nowoczesnych i wciąż rozwijających się hurtowni samoobsługowych Makro Cash and Carry. Czym jest marka Makro oraz dlaczego warto stać się jej klientem?
Makro Cash and Carry
Makro należy do niemieckiej sieci samoobsługowych hurtowni typu cash and carry. Są to wielkopowierzchniowe sklepy samoobsługowe, w których uprawnionymi do zakupu są wyłącznie przedsiębiorcy oraz przedstawiciele instytucji użyteczności publicznej, jak szkoły, szpitale czy kościoły, a także urzędów państwowych. Makro Cash and Carry swoją pierwszą hurtownię w Polsce otworzyło w 1994 roku w Warszawie. Firma szybko zyskała uznanie przedsiębiorców i obecnie na polskim rynku znajduje się 30 hal oraz 11 mniejszych punktów Makro. Od niedawna zakupów z części asortymentu można również dokonywać poprzez stronę internetową Makro.
Jak zostać klientem Makro?
By skorzystać z możliwości dokonywania zakupów w jednej z hurtowni należy dokonać rejestracji w Dziale Obsługi Klienta w najbliższej hali Makro lub wypełnić formularz on-line. Przedsiębiorca otrzymuje imienną kartę, którą powinien posiadać przy każdej wizycie w hurtowni. Tylko za pomocą karty jest możliwe otworzenie bramki i wejście na teren hali. Klientowi podczas zakupów może towarzyszyć jedna osoba, lecz przedsiębiorca może również zamówić w Makro wydanie dodatkowych kart imiennych, dla osób przez niego upoważnionych.
Asortyment Makro
Cała oferta produktowa Makro skierowana jest przede wszystkim do klientów prowadzących detaliczną działalność handlową. Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami, Makro może zaproponować najniższe ceny przy jak najwyższej jakości produktów. W asortymencie znajduje się szeroki wybór produktów przemysłowych, artykuły biurowe, produkty świeże, warzywa i owoce, mięsa, świeże ryby oraz produkty długoterminowe i alkohole. Makro oferuje również produkty marek ekskluzywnych oraz własne marki, jak Aro, czy profesjonalne wyposażenie restauracji oraz hoteli i firm gastronomicznych Horeca, jak również produkty marki Rioba, dostępne tylko w dobrych kawiarniach i restauracjach. Każdy przedsiębiorca prowadzący hotel, restaurację lub catering może także skorzystać z szybkich dostaw zamówionych produktów.
Owocna współpraca z Makro
W miarę rozwoju firmy Makro wprowadziło do swojej oferty szereg usług mających wspierać różne rodzaje działalności, od doradztwa dla handlu detalicznego, przez Akademię Efektywnej Przedsiębiorczości, szeroką ofertę szkoleń, a także liczne programy partnerskie. Dla branży handlu detalicznego Makro oferuje również możliwość przystąpienia do sieci sklepów ODIDO, która zrzesza niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. Dzięki temu klient zyskuje skuteczne rozwiązania dla swojego sklepu w postaci profesjonalnego doradztwa, dodatkowego rabatu na zakupy w halach Makro, kampanie reklamowe w mediach oraz narzędzia i materiały wspierające zwiększenie sprzedaży. Klienci Makro mogą skorzystać z finansowania zakupów poprzez leasing, kartę kredytową lub raty, a także otrzymać zniżkę na stacjach benzynowych Makro i realizować zakupy za pomocą kuponów Sodexo otrzymanych od swoich klientów. Oferta współpracy z Makro dotyczy również branży hotelarskiej i gastronomii w całym zakresie, od wyposażenia pokoi hotelowych, łazienek, zaopatrzenia restauracji hotelowych, przez dostawy, specjalistyczne porady w dziedzinie wyboru sprzętu gastronomicznego, po kulinarne, kelnerskie i inne szkolenia personelu restauracyjnego.
Dowiedz się więcej: https://www.makro.pl/zostan-klientem/dlaczego-warto-kupowac-w-makro
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Wodoszczelne smartfony
Wodoszczelność telefonów to temat nieustannie drażliwy, ponieważ kiedy producenci urządzeń pytają swoich klientów, jaka funkcjonalność powinna się znaleźć ich nowym telefonie, wodoszczelność była i jest zawsze jednym z najczęściej podawanych
Tylko co dziesiąta firma korzysta z mediów społecznościowych
Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8,4 proc. firm jest obecnych w social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia
Inwestycje w nieruchomości coraz popularniejsze
Z racji na niskie oprocentowanie lokat bankowych Polacy coraz częściej inwestują w rynek nieruchomości. W Warszawie stopa zwrotu wynosi ok. 3–4 proc., a na rynkach regionalnych może być prawie dwukrotnie wyższa
Branża konferencji i targów rośnie w siłę
Rynek spotkań w Polsce ma się coraz lepiej, o czym świadczy rokroczny wzrost liczby tego typu wydarzeń. Do 2022 roku zaplanowanych jest co najmniej 145 międzynarodowych konferencji i targów, które mają się odbyć
Polskie firmy mają problem z nieterminowymi płatnościami od kontrahentów
Większość polskich firm ma problemy z opóźnieniami w płatnościach za wystawione przez siebie faktury. W przypadku małych podmiotów o relatywnie niskich obrotach mogą one być przyczyną utraty płynności finansowej, a w ostateczności nawet bankructwa. Większość
3 kluczowe elementy skutecznej sprzedaży w hotelu
Skuteczna sprzedaż usług hotelowych odbywa się na kilku płaszczyznach. Można na nią wpływać jeszcze zanim gość pojawi się w hotelu, a także, gdy już przekroczy jego próg. Działania marketingowe powinny
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post