O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?
Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze firmy. Zazwyczaj konwersacja przebiega spokojnie, aczkolwiek bywają nerwowi i agresywni klienci. Jak sobie z nimi radzić? O czym pamiętać w takich sytuacjach?
Każdy właściciel, który poszukuje sekretarki, zwraca uwagę na elokwencję, zachowanie, inteligencję, reakcje na stres i asertywność. To ważne w kontakcie z nieuprzejmymi i kłopotliwymi klientami, którzy przysparzają całe mnóstwo problemów.
Aby uniknąć nieprzyjemnej kłótni należy zastosować kilka najważniejszych rad. Przede wszystkim nie podnosić głosu, bo działa niekorzystnie na przebieg rozmowy i dodatkowo irytuje klienta. Poza tym należy zachowywać się spokojnie, nie pokazywać zdenerwowania, a tym bardziej lęku. Nawet w niebezpiecznych sytuacjach nie można dać się sprowokować, bezwzględnie zatrzymać klasę i słownictwo na najwyższym poziomie.
Jeśli klient będzie wyjątkowo awanturniczy można poprosić ochronę lub zadzwonić po policję, która wyjaśni sprawę i sprawnie wyprosi kontrahenta.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jak prawidłowo przedstawiać osoby?
Często w biznesie stykamy się z wydarzeniem, że trzeba przedstawić sobie dwie osoby, które wcześniej się nie znały. W trakcie pełnienia roli gospodarza lub gdy asystujemy ważnej osobie może to
Odpowiednia komunikacja z rynkiem podnosi wycenę przedsiębiorstwa o 20-30 proc.
Postrzeganie spółki przez inwestorów w dużej mierze uzależnione jest od sposobu jej komunikacji z rynkiem. Duża liczba dostępnych tekstów i analiz na temat danego przedsiębiorstwa może podnieść jej wartość nawet o 20-30 proc. – pokazują
W jakim celu urządza się bankiety?
Dobre relacje z kontrahentami i partnerami to standard prowadzenia profesjonalnej firmy. Wśród wypadów integracyjnych, kartek świątecznych i jubileuszowych są również bankiety i spotkania towarzyskie. Są mile widziane głównie w dużych
Czy strony społecznościowe mogą zabrać wymarzoną posadę?
Dostępność portali społecznościowych nikogo w ostatnim czasie nie zaskakuje. Właściwie każdy korzysta z tego rodzaju komunikacji. Działanie na stronie zależy od osobistych potrzeb i zainteresowań. Jednak niewiele osób wie, że
Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!
Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego
Prezent, czyli sposób na podtrzymanie relacji biznesowych
W biznesie niezwykle istotne dla podtrzymywania pozytywnego wizerunku, i tym samym relacji, mają detale. W wielu sytuacjach to nie minimalne różnice w wysokości potencjalnych profitów z umowy mają znaczenie, lecz
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post