Panel Menadżera, czyli dostęp do informacji zbieranych w systemie ERP
Zintegrowany system ERP umożliwia gromadzenie spójnych danych i przetwarzanie ich w informacje wspomagające proces podejmowania decyzji. Jest to ważny element doskonalenia procesów produkcyjnych i procesów zarządzania. Aby móc skutecznie zarządzać danymi potrzebne jest do tego odpowiednie narzędzie kontrolujące realizację poszczególnych zadań.
Zinformatyzowanie obszarów działania firmy produkcyjnej jest istotnym elementem walki o konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Dzięki systemowi ERP Streamsoft Prestiż możliwe jest usprawnienie wielu działań w obszarze funkcjonowania firmy. Panel Menadżera systemu ERP Streamsoft Prestiż to funkcjonalne narzędzie wspomagające pracę kierowników i menadżerów. Pozwala na dostęp do wybranych informacji wdrożonego systemu. Dzięki niemu możliwy jest szybki wgląd do danych o kontrahentach i rozrachunków wybranych partnerów, sprawdzenie wszelkich warunków współpracy i dotarcie do raportów uzyskanych dzięki Streamsoft Business Intelligence. Wspiera tym samym procesy podejmowania kluczowych decyzji.
System ERP Streamsoft Prestiż umożliwia korzystanie ze specjalnego Panelu Menadżera, skonfigurowanego pod konkretnego użytkownika systemu. Użytkownik może korzystać z pełnych funkcji Panelu również poprzez przeglądarkę internetową. Może go obsługiwać na tabletach za pomocą interfejsu dotykowego. Dzięki temu kierownik lub menadżer może pracować i kontrolować informacje dostarczane do systemu ERP również w momencie przebywania poza firmą.
Panel Menadżera posiada wiele opcji. Użytkownik ma możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzonych analiz. W efekcie może grupować wyniki i w szybki sposób ocenić sprzedaż i zakupy, a także zestawić konkretne dane z różnych okresów. Informacje do analiz pozyskiwane są z modułu Handlowo-Magazynowego systemu ERP Streamsoft Prestiż. Ocena i analiza kontrahentów jest dzięki temu jeszcze bardziej przejrzysta. Można szybko wyszukać kontrahentów, przeanalizować ich sprzedaż oraz należności i zobowiązania. Mechanizm wyszukiwania danych jest bardzo szczegółowy. Kontrahentów można odnaleźć w systemie np. po identyfikatorze czy też konkretnej ulicy miejscowości.
Istotną funkcją jest Kalendarz. Menadżer może dodawać zadania, rozpisując je na konkretne dni, tygodnie czy miesiące, nie tylko w swoim kalendarzu, ale i u innego użytkownika systemu ERP. Wszelkie informacje może edytować i dowoli przeglądać. Zmiany wprowadzane do kalendarza pojawią się w module CRM i w Panelu Menadżera.
Ciekawym rozwiązaniem jest również korzystanie z funkcjonalności systemu do analityki biznesowej Streamsoft Business Intelligence. Pozwala on na wykonanie wszelkich analiz, począwszy od zyskowności produktu, przez określenie kluczowych klientów, sprawdzenie stopnia wykonania zadań, skończywszy na możliwości prognozowania trendów i przewidywania nieprawidłowych działań.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post