Pięć najpopularniejszych sposobów na promocje firmy. Znasz je?
Budowanie wizerunku firmy i utrwalanie go w świadomości odbiorców to zadanie, z którym codziennie mierzy się wiele zespołów marketingowych zarówno dużych przedsiębiorstw jak i małych startupów. Czy zatem jest to wyzwanie ponad siły twojego zespołu? Zdecydowanie nie! Sprawdź koniecznie pięć najpopularniejszych sposobów na promocję.
Gadżety reklamowe
Jeśli byłeś gościem bądź wystawcą na targach biznesowych to z pewnością wiesz, jak wiele firm oferuje gadżety reklamowe. Nawet jeśli wydaje Ci się, że kolejne długopisy reklamowe z logo firmy to przeżytek, to uwierz, że jest zupełnie inaczej. Mimo że wiele firm je rozdaje, to długopis, teczka czy inny gadżet reklamowy z logiem twojej firmy z pewnością nie zostanie rzucony w kąt. Za każdym razem, gdy potencjalny klient będzie podpisywał ważne dokumenty, przypomni sobie o twojej firmie, co może zaowocować pomysłem na nawiązanie współpracy.
Wizytówki firmowe
Znasz ten moment, gdy spotykasz w nieoczekiwanym momencie osobę, która pyta o twoją firmę, a ty nerwowo szukasz długopisu, by zapisać numer kontaktowy lub adres mailowy? Jeśli choć raz zdarzyła ci się podobna sytuacja, wiesz dobrze jak bardzo stresujący jest ten moment. Aby nie przegapić okazji do nawiązania współpracy z klientem, warto zadbać o profesjonalne wizytówki, które zawsze będą pod ręką. Na wizytówce może znaleźć się logo firmy, dane kontaktowe, ale również krótka informacja o zakresie działalności. Nie daj się zaskoczyć przyszłemu kontrahentowi i miej wizytówki z logiem zawsze przy sobie!
Aktywność w mediach społecznościowych
Jeśli czegoś nie ma w internecie, to nie istnieje. Mimo że doskonale wiesz, że to nie jest prawda, to w przypadku twojej firmy to powiedzenie sprawdzi się idealnie. Aktywność na najpopularniejszych portalach społecznościowych jest konieczna, jeśli chcesz zbudować trwałą relację z klientem. Jedno kliknięcie w polubienie strony pozwoli mu być na bieżąco z promocjami i nowymi elementami twojej oferty, a tobie pomoże jeszcze lepiej określić grupę docelową oraz wyczuć potencjalne zainteresowanie nowymi produktami.
Mailing
Mimo że wielu twoich klientów ma tonę nieprzeczytanych wiadomości w skrzynce mailowej, to nie powód, by zupełnie rezygnować z mailingu. Zadbaj o chwytliwy tytuł wiadomości i zaangażuj odbiorcę treścią, aby w przyszłości z ciekawością otwierał twoje maile. Dzięki temu prostemu narzędziu będziesz mógł być stale w kontakcie ze swoimi klientami oraz będziesz miał szansę dotrzeć do nowych.
Strona internetowa
Większość aktywności biznesowej została przeniesiona do sieci, więc naturalnym miejscem, gdzie będziesz odsyłać przyszłych klientów będzie strona twojej firmy. Zadbaj, by była ona czytelna i responsywna, aby korzystanie z niej było przyjemnością. Na stronie koniecznie dołącz swoje portfolio lub sklep, aby klient mógł zapoznać się z zakresem oferowanych przez twoją firmę usług oraz nabyć produkty bez wychodzenia z domu.
Może to Ci się spodoba
Polska jednym z liderów branży call contact center
Rynek usług call i contact center w Polsce rośnie w tempie 30 proc. Działające na nim firmy świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi dla większości sektorów. To już nie są zwykłe infolinie czy akwizycja przez telefon. Coraz
Coraz więcej firm przenosi się do internetu
Tradycyjny handel i e-commerce wkrótce zostaną w pełni zintegrowane. Połączenie świata online ze światem offline to naturalna ewolucja – przekonuje Giuseppe Tamola, country manager Zalando na Polskę, Włochy i Hiszpanię. Zalando również integruje
Mediacje – szybkie, tanie i … obowiązkowe
Prezydent podpisał ustawę o wspieraniu polubownych metod rozwiązywania sporów. Jej podstawową rolą jest rozpowszechnienie praktyki mediacji i ograniczenie ilości sporów rozwiązywanych na sali sądowej. Alternatywna propozycja rozstrzygnięć pozasądowych, jaką jest
Do końca roku w Polsce będzie 23 tys. e-sklepów. Dla 87 proc. właścicieli jest to opłacalny biznes
W tym roku wartość rynku e-commerce w Polsce może wzrosnąć o 15 proc. i sięgnąć 35,8 mld zł, a w 2020 roku – 63 mld zł. Eksperci szacują, że w ciągu najbliższych miesięcy liczba e-sklepów przekroczy
Największe problemy firm logistycznych w Polsce
Mimo tego, że sytuacja gospodarcza w Polsce uległa ogromnej poprawie, wciąż musimy z utęsknieniem przyglądać się standardom, jakie zostały już dawno wprowadzone na Zachodzie Starego Kontynentu. Nie inaczej jest z
Rośnie potęga marketingu szeptanego
Rekomendacje stają się podstawą decyzji konsumenckich i prowadzenia biznesu. Klienci chętnie sięgają po produkty i usługi firm, które polecili im znajomi. Z kolei właściciele przedsiębiorstw bardzo cenią klientów, których polecili im inni przedsiębiorcy. Na
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post