Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki
JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla najemców powierzchni biurowych kwestie. Tych niedoświadczonych i doświadczonych także – stworzony bowiem przez specjalistów, przed którymi rynek nieruchomości nie ma tajemnic.
Porady naprawdę praktyczne
Pierwszy odcinek Praktycznego Poradnika Najemcy Biura, który do sieci trafił 12 maja br., to początek serii artykułów i krótkich video dedykowanych osobom, które nie są na co dzień związane z rynkiem nieruchomości, a bardziej precyzyjnie – rynkiem nowoczesnych powierzchni biurowych. To poradnik dla najemców, którzy chcą wynająć nową przestrzeń, przeprowadzić ekspansję lub po prostu zwiększyć funkcjonalność wynajmowanego przez siebie biura. Za treść, która pojawi się w Poradniku odpowiedzialni będą specjaliści z JLL – doradcy w zakresie najmu, negocjatorzy, zarządcy i architekci mający sporo do powiedzenia na temat mechanizmów wpływających na rynek i ceny, aktualnych trendów, prawnych kwestii związanych z umowami najmu czy chociażby aranżacji wynajmowanej przestrzeni.
Do Praktycznego Poradnika Najemcy Biura trafią informacje przydatne zarówno dla tych, którzy są w procesie zmiany wynajmowanej powierzchni biurowej, jaki i dla tych, którzy użytkują ją na bieżąco, ale chcą podnieść jej efektywność. Stąd więc nie tylko tematyka negocjacji i renegocjacji, ale także i kwestie dotyczące aranżacji biura lub zielonych budynków.
Pierwszy odcinek o tym, co uwiera najemców
Pierwszy odcinek PPNB porusza temat bardzo niewygodny dla wielu najemców. Niewygodny o tyle, że dotyczy biura, które uwiera i staje się powierzchnią niewystarczającą lub mało funkcjonalną. Specjaliści JLL proponują dwa rozwiązania – poprawę efektywności i ewentualną ekspansję lub relokację firmy do innego obiektu. Brzmi poważnie? Autorzy na szczęście uniknęli deweloperskiego żargonu i krok po kroku analizują obydwie ścieżki omawiając przy tym także kwestie prawne i możliwości wynikające z obydwu. Lekko i przystępnie.
Ten odcinek, a w przyszłości kolejne, odnaleźć można na portalu www.bazabiur.pl – największej wyszukiwarce powierzchni biurowych w kraju, na której poza bogatą ofertą dostępne są także porady, wypowiedzi ekspertów, aktualności rynkowe i raporty.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Firmy stawiają na elektroniczny obieg dokumentów. Daje im to oszczędności na poziomie 90 proc.
Papier jest nadal podstawowym nośnikiem informacji na dokumentach w polskich firmach. Tymczasem eksperci zauważają, że digitalizacja pozwala zaoszczędzić nawet 90 proc. kosztów związanych z obiegiem dokumentów. Dlatego coraz więcej firm inwestuje w systemy,
Na rynku pracy brakuje co najmniej 500 tys. specjalistów
Od 2008 roku liczba zasadniczych szkół zawodowych i techników spadła w Polsce o 20 proc. Licząc od 2000 roku, spadek sięgnął 50 proc. Stworzenie sprawnego modelu kształcenia zawodowego ma kluczowe znaczenie, zwłaszcza w obecnej
Kalkulator kredytu hipotecznego pomocnikiem w doborze pożyczki. Sprawdź, dlaczego warto skorzystać!
Zakup własnego lokum to ogromna inwestycja wymagająca znacznego nakładu finansowego. W przypadku wielu osób zgromadzenie kapitału nie może obejść się bez zaciągnięcia zobowiązania finansowego. Decydując się na taki krok, należy
Rośnie zagrożenie cyberatakami. Dużym firmom łatwiej jest się przed nim obronić
Ataki hakerskie są obecnie jednym z najpoważniejszych zagrożeń zarówno dla firm, jak i indywidualnych użytkowników. Eksperci od cyberbezpieczeństwa przestrzegają przed kolejną falą złośliwego oprogramowania ransomware, które blokuje dostęp do danych w celu szantażu lub
VR – coś więcej, niż rozrywka?
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, które obecnie łączone są najczęściej z rozrywkową branżą gier wideo, dają także nowe możliwości firmom działającym w innych sektorach. Tego typu urządzenia mogą być wykorzystywane np. przez deweloperów, centra handlowe,
Zrób grę i pozyskaj bazę lojalnych klientów
Rośnie rola reklamy natywnej, stanowiącej naturalną część procesu konsumpcji treści. Coraz częściej uwaga reklamodawców kieruje się w te miejsca, które angażując odbiorców, gwarantują wyższy poziom zapamiętania promowanego przekazu. Nowym formatem
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post