W jaki sposób przyjmować nielubianych klientów?
Fundamentalnym obowiązkiem każdej sekretarki jest obsługiwanie klientów i chętnych do współpracy kontrahentów. Większość rozmów odbywa się przez telefon, jednak czasami mają miejsce bezpośrednie spotkania w biurze firmy. Zazwyczaj konwersacja jest spokojna, aczkolwiek bywają nerwowi i agresywni klienci. Jak sobie z nimi poradzić? O czym wiedzieć w stresujących sytuacjach?
Każdy właściciel, który szuka sekretarki, patrzy na aparycję, kulturę osobistą, inteligencję, reakcję na stres i pewność siebie. To istotne w kontakcie z trudnymi i problematycznymi klientami, którzy przynoszą wiele komplikacji.
Aby uniknąć nieprzyjemnej kłótni warto wprowadzić w życie kilka istotnych rad. Przede wszystkim nie krzyczeć, ponieważ wpływa to negatywnie na przebieg rozmowy i dodatkowo denerwuje klienta. Poza tym trzeba zachować spokój, nie manifestować zdenerwowania, a tym bardziej lęku. Nawet w najgorszych sytuacjach nie można ulec prowokacji, do końca zachować klasę i wypowiedzi na najwyższym poziomie.
Jeśli klient będzie się przesadnie awanturował można wezwać ochroniarza lub zadzwonić po policję, która wyjaśni sprawę i skutecznie uspokoi niechcianego gościa.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jakie powinności ciążą na sekretarce?
Sekretariat jest bardzo ważnym działem dla wielu małych i średnich firm. Właśnie tam przenosi się większość formalności i podejmuje wspólników i kontrahentów. Jakie obowiązki ciążą na sekretarce? Czy jest niezbędna
Jak przygotować delegację?
Sekretarka to niejednokrotnie nieodłączny element prezesa. Przejmuje większość jego spraw i układa kwestie formalne tak, żeby wszystko odbywało się w zgodzie z planem i w określonym terminie. Jakie jeszcze obowiązki
Jakie zadania wykonuje sekretarka?
Wiele firm i przedsiębiorstw stawia na dobrze rozwinięty i prawidłowo zarządzany sekretariat. Można powiedzieć, że to tam bije serce całego biznesu. Duże znaczenie ma również kim jest osoba, która zajmuje
Jak zbywać akwizytorów?
Akwizytorzy i przedstawiciele handlowi to nie tylko zmora osób prywatnych, ale również większych firm i przedsiębiorstw. Denerwują nachalnością i nie reagują na jednoznaczne uwagi. Jak umiejętnie zbywać natrętów i handlarzy?
Kto organizuje delegację przełożonemu?
Zazwyczaj sekretarka jest prawą ręka kierownika. Załatwia większość jego obowiązków i organizuje sprawy formalne tak, aby wszystko odbywało się w zgodzie z planem i w wyznaczonym czasie. Jakie jeszcze obowiązki
1 Comment
mariusz
08 stycznia, 14:53